אופלי » Blog Archive » אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של כ- 40 מיליון דולר לספק למדינה באפריקה מערכת מסוג Wise Intelligence Technology (WiTTM)


אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של כ- 40 מיליון דולר לספק למדינה באפריקה מערכת מסוג Wise Intelligence Technology (WiTTM)

WiTTM הנו פתרון ייחודי לניתוח מודיעין והגנת סייבר שתומך בכל שלב של תהליכי המודיעין

24 באפריל, 2013

Elbit Systems WIT illustration

Elbit Systems WIT illustration

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי זכתה בחוזה לאספקת מערכת מסוגWise Intelligence Technology (WiTTM)  למדינה באפריקה, בהיקף של

כ- 40 מיליון דולר. המערכת, המשמשת לניתוח מידע מודיעיני והגנת סייבר, תסופק בתוך שנתיים.

ה- WiTTMהוא פתרון מתקדם, מקצה לקצה, התומך בכל שלב של תהליכי המודיעין, לרבות איסוף המידע ממספר מקורות, מאגרי מידע וסנסורים, עיבוד המידע, תמיכה באנשי המודיעין בתהליכי הניתוח וההערכה של המידע וכן בהפצת המידע המודיעיני אל הנמען המיועד.

מערכת ה- WiTTMתשולב במגוון מקורות מידע, ביניהם הפתרון מתוצרת אלביט מערכות למודיעין ממקורות גלויים OSINT (Open Source Intelligence) וכן המערכות למעקב אחר מחשבים אישיים (PC Surveillance Systems – PSS) של אלביט מערכות, פתרון מתקדם לאיסוף חשאי של מידע מודיעיני.

יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה ותקשוב, מסר: "אנו גאים בכך שנבחרנו לספק מערכת ייחודית זאת, שכבר מוכחת בשטח, מבצעית לחלוטין וניתנת להתאמה לצרכים המיוחדים של כל לקוח. אלביט מערכות היא מובילה עולמית בתחומי ניתוח מודיעין והגנת סייבר, עם פתרונות מוכחים המתאימים למדינות, לצבאות ולתשתיות קריטיות. אנו מקווים כי לקוחות נוספים יבחרו אף הם בפתרונות הייחודיים והמתקדמים שלנו כפתרון המועדף עליהם בתחומים אלה".

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.