אופלי » Blog Archive » דב בהרב מצטרף למועצת המנהלים של אלוט תקשורת


דב בהרב מצטרף למועצת המנהלים של אלוט תקשורת

בהרב, יו"ר התעשייה האווירית היום, ומנכ"ל אמדוקס לשעבר, מביא עימו ניסיון עשיר בפיתוח ובהובלה של חברות טכנולוגיה רב לאומיות

 

אלוט תקשורת בע"מ (נאסד"ק, ת"א: ALLT), ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות אופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, הודיעה היום על מינויו של דב בהרב למועצת המנהלים של החברה. המינוי ייכנס לתוקף ב- 30 באפריל, 2013.

"אנו מתכבדים לצרף אדם עתיר ניסיון ניהולי למועצת המנהלים שלנו", אמר שרגא כץ, יו"ר הדירקטוריון של אלוט. "אלוט ממשיכה לסייע למפעילי רשתות תקשורת להפוך לספקי שירותים בתחום אורח החיים הדיגיטלי, ומומחיותו של דב תהווה נכס חשוב לצוות שלנו ותסייע להוביל את אלוט אל שלבי הצמיחה הבאים".

בהיותו נשיא, מנכ"ל וחבר מועצת המנהלים של חברת אמדוקס הוביל בהרב את החברה לצמיחתה המרשימה של אמדוקס, באמצעות התרחבות אנכית ורוחבית, רכישות רבות וביצוע שינוי ארגוני.

בהרב הצטרף לאמדוקס ב- 1991 במגוון תפקידי ניהול בכירים – נשיא החברה הבת של אמדוקס בארה"ב Amdocs, Inc וכן מנהל הכספים ומנכ"ל חברת אמדוקס. בהרב הוביל את החברה בהצלחה בתקופת השפל העולמי של סקטור הטכנולוגיה. לפני 1991 שימש בהרב סמנכ"ל התפעול של חברת אופרוטק.

מאז יולי 2011, משמש בהרב גם יו"ר מועצת המנהלים של התעשייה האווירית, ומאז נובמבר 2010 משמש חבר מועצת המנהלים של חברת מלאנוקס. בהרב הוא בעל תואר ראשון בפיזיקה ובחשבונאות, ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

דב בהרב יהיה החבר השביעי במועצת המנהלים של אלוט, זאת לצד היו"ר שרגא כץ, רמי הדר, יגאל יעקבי, נורית בנימיני, סטיבן ד' לוי ואיציק דנציגר.

אודות אלוט תקשורת

אלוט תקשורת בע"מ (נאסד"ק, בורסת ת"א: ALLT) היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות חכמים למפעילות פס רחב. יישום פתרונות אלו מציב את הרשתות הסלולריות והקוויות, וגם רשתות ארגוניות, במרכז החיים הדיגיטליים של ימינו. הפתרונות מבוססי DPI של אלוט מייצרים וממנפים את הבינה העסקית הקיימת ברשתות הנתונים, ומאפשרים למפעילות התקשורת לעצב את סגנון החיים הדיגיטלי, בהתאם לצורכי לקוחותיהן, ועל ידי כך לנהל את תעבורת הרשת. בזכות טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך, ידע ויישום מוכחים וגישה של שיתופי פעולה והתאמה לסטנדרטים בתעשייה, אלוט תקשורת מאפשרת לספקיות שירותי התקשורת בעולם להעצים את תפקידן וחשיבותן ביצירת סגנון החיים הדיגיטלי, ומעודדת את מפעילות התקשורת לקדם מודלים עסקיים חדשים בתחום. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה: http://www.allot.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.