אופלי » Blog Archive » אורביט זכתה בהזמנה למערכות עקיבה קרקעיות עבור לווייני תצפית בשוק המזרח אירופי בכ-9 מיליון שקל


אורביט זכתה בהזמנה למערכות עקיבה קרקעיות עבור לווייני תצפית בשוק המזרח אירופי בכ-9 מיליון שקל

חברת אורביט טכנולוג'יס (ת"א: אורביט), המספקת פתרונות מתקדמים בתחומים של תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת, הודיעה היום כי נבחרה על ידי לקוח מוביל מתחום ה- Earth Observation, לספק מספר מערכות עקיבה קרקעיות עבור לווייני תצפית LEO – Low Earth Orbit, במסגרת עסקה מוערכת בכ-9 מיליון שקל.

מדובר בפרויקט להתקנה של מספר מערכות במדינה במזרח אירופה, באופן אשר יבטיח כיסוי לוויני מלא של כל שטח המדינה. בעקבות השלמה מוצלחת של פרויקט קודם, זכתה אורביט להזמנה זו מאותו לקוח.

הפתרון של אורביט מבוסס על מערכות עקיבה וקליטה מדויקות במיוחד ובגדלי אנטנה של 5 מטרים ומעלה. פתרון ה Tilt Correction שפיתחה החברה מאפשר עקיבה רציפה גם בנקודת הזניט. מוצרים אלו עונים על הצורך הגובר והולך מצד הלקוחות לתקשורת רחבת סרט, הנדרשת להורדת מידע ברזולוציה גבוהה במיוחד מלווייני LEO.

"אנו גאים על בחירתנו בשנית על ידי לקוח אסטרטגי זה, אשר מביע אמון רב באורביט כספקית מערכות קרקע לקליטת לוויינים", אמר עופר גרינברגר, מנכ"ל אורביט. "מוצרינו החדשניים והאיכותיים לשוק ה- Earth Observation, הינם תוצאה של מאמץ מתמשך של הצוותים על מנת למצב את אורביט כמובילת שוק צומח זה".

אודות אורביט טכנולוג'יס:

אורביט הינה ספקית גלובלית מובילה של מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות חיוניות (Mission-Critical). מוצרי החברה מיועדים לשימוש בתחומי הים, החלל, התעופה ותצפית מהחלל וכן יישומים מסחריים ויישומים בתחום הביטחון כולל בשוק ה-Homeland Security. מגוון המוצרים של החברה כולל מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות מעקב וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת. מערכות החברה מוטמעות באלפי פלטפורמות ימיות, מוטסות וקרקעיות.

לקוחות החברה כוללים למעלה מ-20 ציים ימיים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים כגון איירבוס, בואינג, לוקהיד מרטין, נורת'רופ גרומן ורוקוול קולינס. בנוסף כוללים לקוחות החברה ספקי תקשורת כגון: Selex, Telespazio, Eutelsat, Newsat, גילת, Harris Caprock, Milano Teleport וארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנות החלל האירופית.

אורביט הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמצאת בשליטתו של זאב שטיין. לחברה רשת שיווק ומכירות עולמית לרבות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק וכן מרכזי שירות טכניים בינלאומיים הפרוסים ברחבי העולם.

www.orbit-cs.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.