אופלי » Blog Archive » Pelco מקבוצת שניידר אלקטריק משיקה בישראל קו מצלמות קומפקטיות חדשות מסדרת Pelco Sarix IL10


Pelco מקבוצת שניידר אלקטריק משיקה בישראל קו מצלמות קומפקטיות חדשות מסדרת Pelco Sarix IL10

Sarix IL10-box

Sarix IL10-box

שניידר אלקטריק, חברה בינלאומית לניהול אנרגיה, משיקה בישראל קו מצלמות קומפקטיות חדש מבית Pelco מסדרת Pelco Sarix® IL10. הראשונות מסדרה הכוללת חמישים מוצרים מקו מצלמות ה-IP שיצאו לשוק במהלך 2013. מצלמות ה-IP וה-HD מציעות פתרון איכותי ותחרותי,  ועונות על צרכי  הווידאו לצורכי אבטחה  עבור עסקים קטנים ובינוניים.

 

סדרת מצלמות  0Sarix IL1 הינה חלק ממגוון רחב של מצלמות IP מסדרת Pelco, המספקות איכות גבוהה, וידיאו HDTV בצבע ועדשה אינטגראלית בעלת מרחק מוקד קבוע, המאפשרת  לכוון את חדות התמונה, ומתאפיינות בהתקנה פשוטה. הסדרה, המגיעה בארבעה דגמים, מתאימה למגוון רחב של סביבות עבודה  Indoor.

Sarix IL10-Dome

Sarix IL10-Dome

מאפיינים נוספים של סדרת Sarix IL10:

אספקת חשמל נוחה:  ממשק ה- PoE מאפשר התחברות  פשוטה וקלה עם מתגי רשת PoE או ספקי כוח, וכך נמנע  הצורך באספקת חשמל נפרדת וכבלים. מודלי ה- 24 VAC מוצעים במקומות בהם קיימת התקנה של ספק כוח 24 VAC.

ממשק אינטרנטי: הממשק מתבסס על דפדפן אינטרנטי סטנדרטי, המאפשר לתכנת בקלות הגדרות ולנהל את המערכת באמצעות שליטה מרחוק. באמצעות דפדפן האינטרנטי המשתמשים מקבלים תפרטי קונפיגורציית מצלמה פשוטים וידידותיים המאפשרים ביצוע קונפיגורציה בהתאם לתשתית ומיקום המצלמה כך שניתן לשלוט תכונות הווידאו הכוללות צבע, חשיפה, שליטה ביציבות התמונה בצג והעברת מידע.

העברת וידיאו: המערכת תומכת  בהעברת שני ערוצי וידאו דחוסים בפורמט H.264 בו זמנית, , ומאפשרת לבצע הגדרות ואופטימיזציה לכל ערוץ ווידאו בנפרד לצורך בבחירה בין  איכות גבוהה ובין חיסכון בשטח אחסון וברוחב פס. בנוסף, המצלמות תומכות ב OSD המאפשר שילוב מלל  ל גבי התמונה של שעה, תאריך ושם המצלמה.

ניהול: המצלמה מתחברת בקלות לכל מערכות ההקלטה וניהול הוידיאו  מסדרת Pelco . באמצעות שימוש ב Pelco API או בפרוטוקול ONVIF  ניתן לבצע אינטגרציה קלה ומהירה למערכות ניהול והקלטה נוספות של יצרנים צד שלישי.

מגוון מוצרי הווידיאו מסדרת  Pelco מציב את  שניידר אלקטריק כמובילה עולמית בעיצוב, פיתוח וייצור של מערכות וידיאו לאבטחה. עבור מידע נוסף על קו הפתרונות Sarix של שניידר אלקטרוניקה, בקרו כאן:

http://www.pelco.com/sites/global/en/products/camera-solutions/sarix.page

 

 

 

elco by Schneider ElectricP

Pelco  by Schneider Electric הינה המובילה העולמית בתחום תכנון וייצור של מערכות האבטחה והווידאו, ומציעה את המערך הנרחב והמקיף ביותר של מוצרים בתחום האבטחה הכוללים בין היתר – מצלמות Dome, מיגונים, מצלמות Mini Dome, מצלמות קופסה, מטריצה וירטואלית, תוכנות ניהול וידיאו (NVR), הדור הבא של מערכות הקלטה דיגיטליות (DVR), מסכי  LCD ברזולוציית full HD, מצלמות HD מגה פיקסל, מצלמות IP  ופתרונות IP/IT נוספים.

אודות Schneider Electric

שניידר אלקטריק(Euro list – Euronext Paris: SU)  הינה חברה בינלאומית המתמחה בניהול אנרגיה עם פעילות ביותר מ-100 מדינות. החברה מציעה פתרונות משולבים לניהול אנרגיה בטוחה, אמינה, יעילה ופרודוקטיבית לרוחב כל קשת הצרכים בתחומי האנרגיה, תשתיות, תהליכים תעשייתיים, בקרת מבנים ו-Data Centers, כמו גם נוכחות נרחבת ביישומי דיור ובתים חכמים. ב-2012 עמדו מכירות שניידר אלקטריק על היקף של 24 מיליארד אירו. החברה מעסיקה מעל 140 אלף עובדים ומניותיה נסחרות בבורסת פריז (צרפת) כחלק ממדד ה-CAC40. שניידר אלקטריק החלה לפעול ישירות בישראל החל משנת 1985. ב-1999 מיזגה את פעילות סוכנים מקומיים והחלה לפעול כסניף שניידר אלקטריק ישראל. במסגרת פעילותה בארץ משווקת החברה את מגוון מוצריה ופתרונותיה באמצעות מפיצים מורשים ושותפים עסקיים, ומספקת כלים ופתרונות בתחום האנרגיות החילופיות ובמיוחד האנרגיה הסולארית.

למידע נוסף: אתר שניידר אלקטריק העולמית, אתר שניידר אלקטריק ישראל



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.