אופלי » Blog Archive » הספירה הימית לאחור


הספירה הימית לאחור

TAG AQUARACER

TAG AQUARACER

מותג השעונים השוויצרי TAG Heuer משיק מהדורה מיוחדת של שעוני כרונוגרף ספורטיביים כחלק מקולקציית ה-Aquaracer, שעוצבה בשיתוף קבוצת השייט The Oracle, אלופת ארה"ב, לרגל חגיגות 30 השנים לקולקציה

במהדורה החדשה, TAG HEUER מוביל את טכנולוגיית שעוני הספורט לשיאים חדשים של נראות ויוקרה, חוצה את גבולות הדיוק, מגדיר מחדש את גבולות הלחץ ומציג פטנט ייחודי המאפשר עמידות במים עד 500 מטרים.

כחלק ממסורת המותג, המשיק מדי כמה שנים דגמים חדשים בקולקציית ה-AQUARACER, מעצביו חוגגים את יום ההולדת ה-30 של הקולקציה הנוסטלגית עם מהדורת שעונים מוגבלת, הכוללת 2 דגמים שעוצבו בהשראת חובבי הים וכהומאז' לשעון הראשון בסדרה משנת 1983, תוך שילוב פונקציות חדשניות המותאמות לפעילות ספורטיבית ימית.

TAG AQUARACER

TAG AQUARACER

הפונקציות הספורטיביות המאפיינות את דגם ה-CALIBRE 72 COUNTDOWN, המתהדר בקוטר אוברסייז של 43 מ"מ ומוצע במהדורה מוגבלת, כוללות תת-מונה של 30 דקות ותת-מונה בעל 5 חלונות הכולל פונקצית ספירה לאחור של 5, 10 או 15 דקות, כשלכל מרווח זמן צבע משלו. עמידות השעון לפעילויות ספורטיביות ימיות מתבטאת במסגרתו המסתובבת שעשויה קראמיקה אולטרה-עמידה, זכוכית מספיר קריסטל העמידה בפני שריטות ואף מונעת השתקפות המפריעה לשייט, כתר הברגה מאובטח על ידי סוגר כפול, ורצועה המוצעת בפלדת אל-חלד או בגומי מחוזק, אשר צוידה בסוגר בטיחות למניעת פתיחה פתאומית בעת הפעילות. כמו כן, השעון עמיד במים עד לעומק של 500 מטרים ובעל שסתום הליום אוטומטי מפלדה, המבטיח אטימה מלאה מפני חדירת מים פנימה.

הדגם השני שמושק לרגל חגיגות השלושים הוא שעון הכרונוגרף 500M CALIBRE 16, הזהה ל-CALIBRE 72 פרט לשינויים עיצוביים קלים, ביניהם שילוב הצבעים לבן וצהוב-ירוק בחוגה ובמחוגים, וכן שלושה תתי-שעונים המציגים שעות, דקות ושניות.

מחיר: 25,000 ש"ח

 

להשיגבהזמנה בלבד ברשת פלאנט

ובחנויות השעונים המובחרות

TAG AQUARACER

TAG AQUARACER

TAG Heuer- אדוארד הוויר נמשך מילדותו לנושא הזמן. בשנת 1860, והוא בן 20 בלבד, פתח את בית המלאכה הראשון שלו לשעונים, מתוך מטרה לשפר את תחום מדידת הזמן. תשע שנים לאחר מכן המציא הוויר את מנגנון הcrown winding  הראשון עבור שעוני כיס, שאפשר למתוח את השעונים באמצעות קפיץ ולהגביר את יעילותם. מאז הפך המנגנון לאלמנט הכרחי בעולם השעונים. שיפורים וטכנולוגיה מתקדמת, הפכו את המותג עם השנים למוביל בתחומו ובין לקוחותיו הידועים, נשיא ארה"ב הארי ס. טרומן, הנסיך השוויצרי וויליאם, גנרל אייזנהאואר, נשיא ארצות הברית ברק אובאמה ועוד. TAG HEUER ידוע בקשר חם ורב שנים עם עולם מרוצי מכוניות. בשנת 1960 הושק שעון הCARRERA- כמחווה למרוץ שהתקיים באותן שנים. הפיכתם של מנצחי הגרנד פרי לפרזנטורים של TAG  הפכה מאז למסורת. בין המציגים:פרננדו  אלונסו , איירון סנה , לואיס המילטון  ואחרים.בין הפרזנטורים הבולטים של המותג בשנים האחרונות ליאונרדו דיקפריו ,בראד פיט ,מאט  דיימון ,טייגר וודס ,מריה שראפובה , אומה טורמן, לואיס המילטון  ועוד.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.