אופלי » Blog Archive » צוללים במים כחולים עמוקים


צוללים במים כחולים עמוקים

רגע לפני ש-2013 מגיעה רשמית, HUGO BOSS (הוגו בוס) משיק את Deep Blue, סדרת שעוני הכרונוגרף החדשה לגברים שעוצבה בהשראת העולם התת-ימי

HUGO BOSS Deep Blue

HUGO BOSS Deep Blue

 

בהמשך לקו הספורטיבי של המותג, סדרת השעונים החדשה לגברים Deep Blue משלבת בין אלמנטים חדשניים, המותאמים לפעילויות ספורטיביות תת-ימיות כגון צלילה ושחייה, לבין עיצוב גברי ומודרני המשדרג כל הופעה.

השעונים החדשים העשויים פלדת אל-חלד אובזרו במגוון אלמנטים ספורטיביים שנועדו להקל ולסייע לצוללנים, כמו כתר נוח לאחיזה מתחת למים הכולל מנגנון נעילה, כפתורי כרונוגרף פשוטים לתפעול, סטופר אנלוגי, עמידות במים עד לעומק של 100 מטרים, קוטר אובר-סייז של 44 מ"מ, מספרים ומחוגים הזוהרים מתחת למים, זכוכית העשויה קריסטל מינרלית למניעת שריטות ומסגרת מסתובבת הכוללת סימון לזמן הצלילה. גם רצועות השעונים, העשויות סיליקון מחוזק ונוח במיוחד לענידה, תוכננו בכדי לשרת את הצוללנים נאמנה מתחת למים ומשלבות טקסטורות מובלטות של פסים מעודנים לאורכן המסייעים לתנועה מתחת למים.

 

HUGO-BOSS Deep Blue

HUGO-BOSS Deep Blue

בנוסף לאלמנטים הספורטיביים של השעונים אשר נועדו לסייע לצוללנים מתחת למים, מעצבי המותג שמו דגש רב גם על עיצובם הגברי והספורטיבי, כך שישלב בין טקסטורות ומרקמים מנוגדים. לדוגמא, חוגת השעונים מתהדרת הן במסגרת חלקה ומלוטשת, והן בבתי השעון הכוללים דוגמת ריבועים מובלטים במרכזם ובטקסטורת פסים מעוגלים באזור ה-15 דקות.

עבור אלו התרים אחר מראה אלגנטי יותר, השעונים מוצעים גם בשילוב רצועות מפלדת אל-חלד.

בתי השעון מוצעים בגוון כחול רויאל, לבן ושחור.

 2,430-3,120 ש"ח

להשיג ברשת פלאנט

ובחנויות השעונים המובחרות

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.