בואינג זכתה בחוזה ענק של חיל האויר האמריקני לאספקת 179 מטוסי תדלוק מדגם 767

היקף העסקה מוערך בכ-35 מיליארד דולר

מאת הודעות לעיתונות.

WeSell רשת שותפים

New Generation tanker


חברת בואינג הודיעה אמש (יום ה') כי זכתה בחוזה של חיל האויר האמריקני לאספקת דור חדש של מטוסי תדלוק מדגם 767 המיועדים להחליף את 179 מטוסי התדלוק הקיימים. החוזה מוערך בהיקף של ב-35 מיליארד דולר.

בואינג תתכנן, תפתח, תייצר ותספק את 18 מטוסי התדלוק הראשונים עד שנת 2017.



ג'ים מקנרני, יו"ר ונשיא תאגיד בואינג אמר: "אנו גאים על ההזדמנות לייצר את הדור החדש של מטוסי התדלוק עבור חיל האויר האמריקני ולספק יכולות חיוניות לצבא ארה"ב. צוותי החברה יישמו את 60 שנות נסיון שצברנו בייצור מטוסי תדלוק על מנת לפתח ולייצר מטוס אשר יהיה בשרות בדורות הבאים".

תהליך הבחירה בדור החדש של מטוסי התדלוק מתוצרת בואינג היה ארוך וקפדני והמטוס החדש, יהיה מטוס תדלוק רב משימתי המבוסס על היכולת המוכחת של מטוס הנוסעים בואינג 767 ועונה על כל הדרישות תוך הענקת רמת סיכון נמוכה למטוסי הקרב וערך גבוה למשלמי המיסים בארה"ב. צוותי בואינג מכל זרועות החברה – הקבוצה האזרחית, הקבוצה הצבאית, קבוצת ההנדסה וקבוצת התפעול שתפו פעולה ותרמו לזכייה במכרז היוקרתי.



New Generation tanker

הדור החדש של מטוס התדלוק נסמך על היכולות המוכחות של מטוס הבואינג 767 והוא מטוס רחב גוף הכולל את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומיועד לענות על הדרישות של חיל האויר האמריקני לנשיאת דלק, מטען, נוסעים ולוחמים הנזקקים לטיפול רפואי.
בתא הטייס כלולה התצוגה האלקטרונית התקדמת של מטוס הבואינג 787 "דרימליינר" והוא מעניק לצוותי האויר שליטה מוחלטת על המטוס.



WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח