פריצת דרך בתחום פלטפורמות אבטחת הרשת

TippingPoint מבית 3Com משיקה את N-Platform מערכת אבטחה לדאטה-סנטר ורשתות ליבה

מאת הודעות לעיתונות.

WeSell רשת שותפים

TippingPoint New IPS Platform

TippingPoint, חברה-בת של 3Com (נסדא"ק: COMS) הפועלת בתחום פתרונות אבטחה לרשת הארגונית, משיקה את מערכת N-Platform.
מדובר במערכת מניעת פלישות (IPS) הכוללת מנוע סיכול איומים (TSE) המאפשר בדיקה מעמיקה של תנועת מנות ברשת.

הפלטפורמה המשודרגת מכילה חומרה מבוססת שבבי ASIC וייעודית למטרות עיבוד מנות נתונים בקצב של עד GB10, ומערכת הפעלה עם אופטימיזציה להגנה על הרשת בעת התקפות בזמן אמת ללא פגיעה בביצועי הרשת.



המערכת החדשה מאפשרת ללקוחות לעמוד בדרישות האבטחה של מרכזי הנתונים החדשים, ומהווה מרכיב מרכזי באסטרטגיית רשת האבטחה עליה הכריזה 3Com לאחרונה, המשלבת פלטפורמות אבטחה של TippingPoint עם ציוד תשתיות LAN של H3C - מותג הרשתות הארגוניות של 3Com.

הפלטפורמה תתמוך בשירותי IP ארגוניים קריטיים מוגדרי לקוח, ובמוצרי TippingPoint Reputation Digital Vaccine (DV) ו-TippingPoint Web Application DV לעדכוני הגנה מפני התקפות חדשות, כולל ישומים מקוונים (פישינג) ; מערכי סינון להגנה מפני דליפת נתונים (DLP); ניהול קווי-מדיניות מבוססי מיקום ברשת (כולל היקף וליבה) , ומערכי סינון בפיתוח הלקוחות.



נשיא TippingPoint, אלן קסלר: "ארגונים פועלים לצמצום עלויות ניהול ה-IT בכל מקום אפשרי. באמצעות פלטפורמת האבטחה של TippingPoint, האינטגרציה עם מוצרי תשתית ה-LAN של H3C, והמערכת האקולוגית של שותפותינו, יקבלו ארגונים יכולת לפריסת פתרונות האבטחה הטובים מסוגם, ולהסרת העול הגדל של עלויות התפעול (OPEX).

מערכת TippingPoint N-Platform החדשה:

• מאפשרת אינטגרציה של מספר שירותי הגנת רשת וכן את אוטומציית האבטחה, הנדרשת להקטנת עלויות האבטחה והבטחת המשכיות השירות.

• מכילה ארכיטקטורת תוכנה מודולרית התומכת בפיתוח ופריסה מהירים של מסנני IPS חדשים מבית DVLabs, ובמסננים בפיתוח הלקוח.
המערכת אף מספקת יכולת לפיתוח שירותי אבטחה מונעי DPI (בדיקת מנות מעמיקה).

• מאפשרת אינטגרציה עם פתרונות אבטחת רשתות של צד שלישי, כולל הערכה וניהול פגיעות (VA/VM); פתרונות זיהוי, מערכות SIM (ניהול נתוני אבטחה) ומוצרי NBAD (ניטור אנומליות ברשת).

• כוללת מרכיבי אבטחה קריטיים עבור הרשת המאובטחת של 3Com. טכנולוגיית N-Platform של TippingPoint תשתלב עם ציוד תשתית הרשת של H3C מבית 3Com, ותספק ללקוחות של מרכזי דאטה-סנטר יכולות אבטחה מקיפות עבור כל נקודה על הרשת, ובהתאם למסגרת אחידה של הגדרות מדיניות.

פלטפורמת TippingPoint N-Platform החדשה תהיה זמינה לקהל הרחב בדצמבר 2009.

3Com (נסדא"ק: COMS) היא חברה ציבורית בינלאומית של 1.3 מיליארד דולר, ספקית פתרונות רשתות תקשורת משולבים ומאובטחים לארגונים בכל הגדלים, המציבה עבור לקוחותיה רמה חדשה של יחס עלות-ביצועים. H3C, קו המוצרים הארגוניים של 3Com, המוביל בסין, כולל מוצרים הנפרסים ממרכז הנתונים עד קצה הרשת.

קו מוצרי TippingPoint כוללים מערכות אבטחה למניעת חדירות לרשת, ומספקים לארגונים גדולים וקטנים הגנה מקיפה ומעמיקה ברמת היישום, התשתית והביצוע.
3Com מציעה את קו המוצרים הרחב בתמיכת מערך מכירות ושירות גלובלי.

ארגון המו"פ של 3Com, הממוקם בסין ומהווה עד 14.7% מההוצאות השנתיות של החברה, מציע מוצרים מובילים בתחום תשתיות ה-IP עם אבטחת IP, תקשורת IP ואחסון IP. מוצרי החברה מובילים בתחום התקשורת ה"ירוקה", עם נצילות אנרגיה משופרת.

3com ישראל ממוקמת בפארק העסקים, אזור התעשיה לוד.
החברה פועלת באמצעות מערך מפיצים ואינטגרטורים, ואחראית גם על ניהול הפעילות בטורקיה. על לקוחות החברה בישראל, נמנים ארגונים גדולים במגזר הפרטי והציבורי, בהם משרדי החשכ"ל.


WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח