סוני אריקסון גאה להשיק בישראל את Live With Walkman סמארטפון הווקמן הראשון

הגרסה המתקדמת ביותר ל- Walkman, מותג המוזיקה המוביל בעולם

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Live with walkman




29 בדצמבר 2011

ברס אלקטרה, נציגת סוני אריקסון בישראל גאה להשיק את Live With Walkman, סמארטפון הווקמן הראשון, כהמשך לסדרת מכשירי הווקמן הסלולאריים של החברה שזכתה להצלחה רבה בעולם ובישראל בפרט. Live With Walkman הוא סמארטפון מתקדם המריץ את גרסת האנדרואיד העדכנית ביותר (2.3.4), וכל כולו עוצב ותוכנן על מנת לספק חוויה מושלמת בעת ההאזנה למוזיקה.

טכנולוגית ה- ™‎xLOUD של סוני מאפשרת האזנה איכותית ויוצאת דופן, גם בעוצמות גבוהות במיוחד. כפתור הווקמן הייעודי מאפשר גישה מיידית לכל קבצי המוזיקה הנמצאים על המכשיר, כאשר המשתמשים יכולים לשתף, לעשות LIKE ולקבל המלצות על מוזיקה מחבריהם בזמן אמת, הודות ליישום ™Facebook inside Live, הייחודי לסוני אריקסון. יישום ™TrackID מאפשר לקבל מידע נוסף אונליין על השיר המושמע במכשיר (אם מנגן המוזיקה ואם מהרדיו) כמו מילות השיר, תמונת האמן ועוד, מתוך מאגר של למעלה מ 2.5 מיליון שירים. המכשיר כולל באופן מובנה את השירותים Musix ו- SuperTV של פלאפון המאפשרים גישה ישירה למאות אלפי שירים וסרטי ווידאו.



Live With Walkman מגיע עם מסך 3.2 אינץ', מצלמה איכותית של MP5, צילום וידאו באיכות HD ומצלמה קדמית המאפשרת לקיים שיחות וידאו, ועם יישום ה- Timescape הייחודי לסוני אריקסון, המרכז את כל הפעילויות בסמארטפון מבחינת מיילים, הודעות ברשת החברתית, SMS ותמונות, כאשר הכל מופיע בצורה כרונולוגית וברורה, כולל תמיכה נוחה ומהירה ברשתות חברתיות.

המכשיר מגיע עם אפליקציית Panorama Sweep D3 הייחודית, המאפשרת צילום תמונות פנורמיות בתלת מימד עם הטכנולוגיה הייחודית של Sony והצגת התמונות על מסך טלוויזיה תלת מימד. קיימת אפשרות תמיכה ב USB on-the-go אשר בעזרת עמדת עגינה ייעודית של סוני אריקסון (LiveDock) ניתן לחבר למכשיר מקלדת ועכבר רגילים. בנוסף ניתן לשתף את התמונות והסרטונים דרך הטלוויזיה, בעזרת חיבור dlna אלחוטי. Live With Walkmanכולל GPS Navigator , שירות המאפשר ניווט Turn By Turn.



אלי מצביץ', מנהל הפעילות של ברס אלקטרה, נציגת סוני אריקסון בישראל, מסר כי "כולנו רוצים יותר מהסלולארי שלנו, היום יותר מאי פעם. סמארטפון הווקמן הראשון משלב את הנתונים הטכניים של סמארטפון מתקדם עם כל מה שנחוץ לאוהבי המוזיקה והמדיה לחוויה בידורית מושלמת, ומייצג את השאיפה המתמדת שלנו להיות המותג המוביל בתחום הבידור"

את ה- Live With Walkman ניתן להשיג ברשת פלאפון, בצבע שחור.





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח