HP משיקה מחשב אולטרא-נייד עסקי ראשון עם סוללה לעבודה ממושכת במיוחד

המחשב החדש HP Folio מספק חבילה מושלמת לצרכים עסקיים ופרטיים גם יחד - במארז דקיק, מעוצב וקל במיוחד

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

HP Folio




22 בנובמבר 2011

חברת HP השיקה מחשב אולטרא-נייד עסקי ראשון, HP Folio, בעל עיצוב דק במיוחד ומשקל קליל, לניידות מלאה ללא מגבלות של ביצועים ולאיכות תצוגה ושמע מובילה. המחשב החדש מציע אפשרויות אבטחה חזקות המותאמות לדרישות של משתמשים עסקיים, ומצויד בנוסף בסוללה שמספקת 9.5 שעות של עבודה רציפה.

המחשב האולטרא-נייד החדש HP Folio משלב בין המעבדים החדשניים ביותר של Intel, כונן קשיח מהיר ללא חלקים נעים (SSD) ומערכת הפעלה Microsoft Windows® 7 - שמבטיחים במשולב ביצועים גבוהים מאוד ואמינות יתרה. לאלו מצטרפים צג HD בגודל 13.3 אינץ' בטכנולוגיית BrightView, מערכת שמע Dolby Advanced ומצלמת רשת HP TrueVision HD.



כל הרכיבים האיכותיים והחזקים מאוגדים במארז שעוביו אינו עולה של 18 מ"מ בלבד, במשקל של 1.49 ק"ג.

את החבילה משלימים: טכנולוגיית HP CoolSense, לצמצום פליטת החום של המחשב; משטח מגע לשליטה מדויקת Multi-touch; ושבב אבטחה TPM אופציונאלי, שיוצר שכבת הגנה חזקה נוספת על תכולת הכונן הקשיח ועל פריטי הדוא"ל.



טלי חלפון, מנכ"ל חטיבת המחשוב האישי ב – HP ישראל מציינת כי ב "המחשב הפך היום לבן-לוויה לאורך כל היום; במשרד, בפגישות, בנסיעות ובבית. על כן, הנוסחא המנצחת של HP Folio הינה יצירת אולטרא-נייד שמספק פתרון מלא הן לצרכים העסקיים והן לצרכים הפרטיים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות עבודה ממושכת מאוד ללא טעינה, מזעור משך הזמן הנדרש לחידוש העבודה ותקשורת מהירה. את אלו ארזנו בתצורה מעוצבת, שמהווה כרטיס ביקור מכובד לבעליה. המחשב צפוי להיות מושק בישראל ברבעון הראשון של שנת 2012".





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח