EXILIM HI-Zoom EX-H10

מצלמת הנסיעות הדיגיטלית האופטימלית – זכתה בפרס EISA

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים


EXILIM HI-Zoom EX-H10

יצרנית המצלמות קסיו (CASIO), שמצלמותיה מיוצגות ומיובאות לישראל ע"י חברת דיגיביי, זכתה בפרס EISA - האיגוד האירופאי לתמונה וקול - בקטגוריית מצלמת הנסיעות הקומפקטית.

המצלמה הזוכה היא EXILIM HI-Zoom EX-H10 - מצלמה דיגיטלית בעלת זום חזק, המצוידת ב- 12.1 מגה-פיקסל, עדשות זום אופטי 10 X רחבות 24 מ"מ, מסך LCD גדול של 3 אינץ', ומנגנון ייצוב תמונה CCD-shift. כל אלה ארוזים בגוף מצלמה קומפקטי.



המצלמה כוללת סוללה ארוכת –חיים המאפשרת צילום של עד 1,000 תמונות בטעינת סוללה אחת.
היא גם מצוידת בפונקציות רבות, כמו פונקציית Dynamic Photo המקורית של קסיו היוצרת תמונות נעות מורכבות, ומצב מיוחד עבור שיפור היופי של פורטרטים ותמונות נוף – להפקת המרב מטכנולוגיות קסיו.

פרסי EISA מוענקים בחסות האיגוד האירופאי לתמונה וקול, שחבריו כוללים 50 מגזינים מקצועיים בתחומי צילום, וידאו ואודיו מ- 19 מדינות באירופה.
פרסי EISA היוקרתיים מכירים במוצרים המצטיינים ביותר – תחת קטגוריות של צילום, אודיו, וידאו, קולנוע ביתי, אלקטרוניקה ברכב, ומכשירים ניידים – שנמכרו באירופה בשנה שעברה.



שופטי EISA שיבחו את ה- EX-H10 בזכות האינטגרציה הבלתי רגילה של עדשות זום עוצמתיות המסוגלות להגיב לעצמים ומצגי צילום מגוונים מזווית רחבה;
בתוך גוף כה חטוב וקומפקטי שמשתמשים יכולים לקחת איתם בקלות.
הם שיבחו גם את חיי הסוללה הארוכים של המצלמה, המאפשרים צילום תמונות רבות בלי צורך לדאוג לטעינה מחדש, מה שעושה את המצלמה לבת-לוויה המושלמת עבור נסיעות וטיולים.

זהי הזכייה השנייה ברציפות של קסיו בפרס EISA, בעקבות הפרס שניתן בשנה שעברה למצלמת ה- EX-F1 כמצטיינת בקטגוריית המצלמה הקומפקטית המתקדמת.

מחיר ה- EXILIM HI-Zoom EX-H10: 1899 ש"ח
להשיג בחנויות צילום נבחרות.

חזרה לצילום

WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח