סמסונג מכריזה על הכונן הקשיח החיצוני הראשון עם צריכה חשמלית מופחתת במצב Standby

הפחיתה את צריכת החשמל במצב standby ביותר מ-95 אחוז, עד ל-0.09 ואט, לעומת הצריכה הרגילה של 2.5 ואט.

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

STORY Station

קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל, הודיעה היום על השקת ה-STORY Station- כונן ה-3.5" הקשיח החיצוני, החדש של SAMSUNG.
הכונן החדש הוא הראשון בתעשייה שיצרוך פחות מוואט אחד במצב standby.
הרמה המופחתת של צריכה חשמלית במצב standby עברה בקלות את דרישות הוראת ה-EuP (Energy Using Products) עבור תקנות ה-standby של האיחוד האירופאי, שתפורסם בקרוב ותיכנס לתוקף בינואר 2010.



סמסונג הפחיתה את צריכת החשמל במצב standby ביותר מ-95 אחוז, עד ל-0.09 ואט, לעומת הרמה הרגילה של 2.5 ואט.
מהלך זה מפחית את הפליטה הלא ישירה של פחמן דו-חמצני. רמת ה-standby הנמוכה אליה הגיעה סמסונג היא תקדימית בקרב הכוננים הקשיחים החיצוניים בגודל 3.5".

"גם בישראל, דרישות המשתמשים מכונן קשיח חיצוני כוללות כעת מאפיינים של ידידותיות לסביבה ורמות צריכה נמוכות בנוסף לרמת הביצוע, לאמינות ולעיצוב המיוחד", אומר ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, "ה-STORY Station של סמסונג, שקיבל שבחים על העיצוב המרשים של הכונן החיצוני, עושה צעד ענק קדימה ומניח את היסודות לכניסה של טכנולוגיית הכוננים הקשיחים הידידותיים לסביבה, בזמן הנכון".



הרמה המופחתת של הצריכה החשמלית במצב ה-standby הושגה על-ידי אימוץ מבנה חדש של מעגלים חשמליים, שהופך את הכונן ללא פעיל כשכבל ההספק מחובר ויציאת ה-USB לא מחוברת.

המערך של הכונן הקשיח החיצוני בגודל 3.5" של סמסונג – ה-STORY Station, יהיה זמין ברשתות בקרוב בדחיסויות שנעות מ-500 גיגבייט ל-2 טרה בייט ומכיל את ה- Samsung Auto Backup לשמירה מתמשכת של מידע, את תוכנת SecretZoneTM עבור הצפנה של מידע אישי ואת SafetyKey™ עבור הגנה על הסיסמה.

הצריכה המופחתת במצב standby תאומץ בכל כונני ה-STORY Station שישלחו מתחילת נובמבר 2009.
מחיר לצרכן יקבע בקרוב

חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח