מכנסי הטייטס לובשים ונטילטור

CW-X

23 באפריל 2012

הם יתמכו בנו במזג אוויר חם במיוחד, ישפרו לנו את זרימת מחזור הדם בגוף ויהפכו עבורנו את הפעילות הספורטיבית לאוורירית ונעימה יותר; חברת CW-X האמריקאית, המתמחה בייצור ביגוד ספורט מהונדס בהתאמה מלאה, מציגה לקראת הקיץ את Stabilyx Ventilator Shorts, סדרת מכנסי טייטס לגברים ולנשים המותאמת למזג אוויר חם במיוחד.

במקום בו השמש יוקדת בעוצמה, כמו במדינתנו הקטנטונת, הפעילויות הספורטיביות השונות הופכות קשות יותר ונוחות פחות, ולכן, מתוך הרצון להקל על הספורטאים הפעילים באזורים חמים במיוחד, חברת CW-X האמריקאית פיתחה את סדרת Stabilyx Ventilator Shorts, מכנסי טייטס לגברים ולנשים. מהנדסי החברה שילבו בטייטס רצועות רשת נמתחות בשריר הירך הארבע-ראשי, על מנת להפחית את הצטברות החום ולאפשר לאוויר הקר להיכנס, זאת בנוסף לכך שהם מסייעים בהפחתת העייפות, משפרים את הביצועים וגם את סירקולציית הדם, זאת על-ידי הלחץ שהם מפעילים.

כל מכנסי הסדרה עשויים אריג נושם ודק במיוחד על מנת להתאים לתנאי אקלים חמים במיוחד, כאשר האריג הינו שילוב של בד הלייקרה ובד ה-coolmax האלסטי, המעניק נוחות לאתלטיים ובו בזמן מנדף זיעה ומתייבש במהירות, כך שמותיר את הגוף יבש לאורך זמן. מכנסי הטייטס אף משלבים מחזירי אור לפעילות בחושך, כאשר בכל אחד מהם משולבת הטכנולוגיה בנקודות אחרות על מנת להתאימן לפעילויות הספורטיביות השונות. ריצה, אירובי, סקי, טיפוס ואפילו מרוצי מכוניות, הן חלק מהן.

המותג CW-X הוא למעשה חברת-בת של ענקית הבגדים התחתונים והחזיות Wacoal היפנית, המתמחה בעיקר בפריטים תומכים על בסיס לייקרה.

40 שנות למידת קינזיולוגיה, מדע החוקר את תנועת גוף האדם, הם אלו שהובילו לפיתוחה של טכנולוגיית ה- Conditioning Web הרשומה כפטנט של המותג CW-X ומהווה בסיס לכל מוצריו. טכנולוגיית החברה מעניקה יכולות מתקדמות וחדישות לביגוד הספורט כגון תמיכה מלאה לשרירים ויציבות למפרקים בפלג הגוף. בדרך זו, הוא משפר את יעילות התנועה ומונע פציעות. זאת, באמצעות 'רצועות' ייחודיות המשולבות באריג ומקלות על העומס המופעל על השרירים והמפרקים בעת מאמץ גופני, כאשר תרומתם ניכרת בשיפור זרימת הדם ויעילות התנועה, הפחתת העייפות והכאבים – במהלך האימון ולאחריו.

מחיר 379 ש"ח

להשיג בלעדית ב- PRO:SPORT
החשמונאים 121, תל-אביב