לוג'יטק בתערוכת CES 2012:

חושפת את ה- Cube המהפכני ומצלמת רשת Full HD חדשה

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Logitech Cube




05 בינואר 2011

השילוב בין עכבר ופרזנטור עם יכולת גלילה באמצעות מגע מזכה את ה- Cube בתואר כבוד בקטגוריית ציוד היקפי בתערוכת CES השנתית

לוג'יטק חושפת לקראת תערוכת האלקטרוניקה הבידורית החשובה בלאס וגאס, ה- CES, שני מוצרים חדשים שצפויים להגיע לשוק בשבועות הקרובים.

לוג'יטק Cube – הקופסה שמגדירה מחדש את תפקיד העכבר
לוג'יטק חושפת לקראת תערוכת ה-CES את העכבר החדשני המכונה Cube, שהינו עכבר מרובע וקטן ממדים המתחבר באופן אלחוטי עם ננו רסיבר למחשב. בתנועה פשוטה של הרמת הקופסה לאוויר, עכבר הופך לפרזנטר מצגות, באמצעותו ניתן לשלוט על מצגות מרחוק ולהעביר שקפים.

בנוסף, מובנית בעכבר טכנולוגיה ייחודית שפותחה על-ידי לוג'יטק, ה- Flow Scroll , שמאפשרת גלילה מהירה על-ידי גרירת אצבע על פני העכבר, בדומה לאופן הפעלת מסך מגע.

Logitech Cube

לוג'יטק אשר שמה דגש רב על מרכיב העיצוב של מוצריה, חושפת גם ב- Cube ראיה עיצובית חדשנית ויוצאת דופן, עם הצורה המרובעת של העכבר המאפשרת שימושיות בפונקציונאליות הכפולה, הגודל הקומפקטי המתאים לכף היד בשתי צורות השימוש ועיצוב הציפוי בצבעי מונוכרום בצבעי שחור ולבן.

הקופסה הקטנה תימכר באתר לוג'יטק בכתובת: www.logitech.com



HD Pro Webcam C920

HD Pro Webcam C920 - מצלמת רשת ב- Full HD
לוג'יטק חושפת מצלמת רשת Full HD לשיחות וידאו שיעבירו את התמונה באיכות גבוהה ביותר. המצלמה לוכדת ומשדרת וידאו ב- 1080p באמצעות Skype או ב-720p באמצעות Windows Live™ Messenger.

הודות לטכנולוגית הדחיסה המתקדמת H264, ניתן להעלות לרשת צילומי וידאו ב- Full HD או תמונות בגודל 15 מגב פיקסל ישירות לפייסבוק, טוויטר או ליוטיוב.



טכנולוגיית Logitech Fluid Crystal™ הייחודית ללוג'יטק מספקת תנועת וידיאו חלקה ללא שבירות בתמונה, צבעים עשירים וצליל ברור ונקי. כל אלה מאפשרים חווית שיחה איכותית יותר, גם אם לא מבצעים את השיחה באמצעות המחשב החדש ביותר בשוק. מצלמת ה-C920 מתאימה גם ללקוחות עסקיים ומעניקה חוויה מועצמת לשיחות וידיאו

עדשת ה- Carl Zeiss והפוקוס האוטומטי בן עשרים השלבים מציג את יכולת הפוקוס האוטומטית הגבוהה והחלקה ביותר שיש ללוג'יטק להציע. ומכיוון שלהישמע זה לא פחות חשוב מלהיראות, שני מיקרופונים הממוקמים משני צידי המצלמה לוכדים את הצליל באופן טבעי.

למצלמות אחריות של שנתיים, ויימכרו באירופה במחיר של 99 אירו





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח