התעשייה האווירית השלימה פיתוח וייצור של מערכות הניווט ליישומים אוויריים

עד עתה סופקו מאות מערכות בשווי כולל של כ- 100 מיליון דולר

מערכות משפחת TN

20 במרץ 2012

נמל התעופה בן-גוריון, 20 במרץ 2012 - התעשייה האווירית (תע"א) השלימה את הקו המלא של משפחת מערכות הניווט TN (Tamam Navigation) ליישומים אוויריים. המערכות יוצגו בכינוס AUVSI (Association for Unmanned Vehicle Systems International)שייערך בתל-אביב ב- 20-22 למרץ.

מערכות משפחת TN הן מערכות ניווט וייחוס מתקדמות, המצטיינות במשקלן הנמוך, שנועדו לשימוש בכלי טייס בלתי מאוישים (כטב"מים), מטוסי קרב ואימון, מסוקים, מטוסים אזרחיים ופלטפורמות ימיות. מערכות TN כוללות רכיבים מדויקים מתקדמים מתוצרת מפעל תממ של התע"א.

המערכת הראשונה היא מסוג TNL-16G – מערכת ניווט וייחוס משולבת GPS למלטים בינוניים. שתי מערכות חדשות נוספו למשפחה: TNF– מערכת למדידת מצב, כיוון וייחוס (AHRS) המיועדת לכטב"מים קטנים ו- TNL-16GI – מערכת ניווט וייחוס משולבת GPS בעלת דיוק גבוה המתאימה לכלים בעלי יכולת טיסה בגובה בינוני ורב. מאות מערכות ניווט INS/GPS, סופקו ע"י התע"א בשנים האחרונות ללקוחות רבים ברחבי העולם, בשווי כולל של כ- 100 מיליון דולר.

שאול שחר, מנכ"ל תממ אמר כי "אנו גאים להימנות על התעשיות הבודדות בעולם המסוגלות לספק קו כה מרשים של מערכות אינרציאליות לניווט וייחוס. משפחת TN היא תוצאת עבודתם של מהנדסים וטכנאים מסורים ומוכשרים במפעל תממ, המבוססת על תשתית פיתוח וייצור ברמה עולמית. מערכות ה-INS/GPS המוכחות משולבות בתוכניות המובילות בישראל ובעולם. משפחת TN נועדה לספק את הפתרון האידיאלי לכל תקציב ולכל דיוק נדרש. כך יכול כל לקוח לבחור את המוצר האופטימאלי לצרכיו".

בתמונות:
מערכות משפחת TN

עוד באלקטרוניקה וטכנולוגיה

עוד חדשות