התעשייה האווירית תציג יישום ימי ל"מנתר"

מערכת ארטילריה אוטונומית, בתערוכת IMDEX המתקיימת השבוע בסינגפור

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

מארז מערכת המנתר


נמל תעופה בן גוריון, 16 במאי, 2011 - מפעל מלמ מחטיבת מערכות טילים וחלל של התעשייה האווירית (תע"א), יציג לראשונה גרסה ימית ל"מנתר" - מערכת הארטילריה האוטונומית מתוצרתו, בתערוכת הביטחון IMDEX Asia 2011 אשר תיערך בסינגפור. מוצרי התעשייה האווירית יוצגו בביתן M-1 מה- 18 למאי ועד ה-20 למאי, 2011.

ה"מנתר" הינה מערכת של טילים המשוגרים אנכית מתוך זבילים בעלי יכולת פגיעה מדויקת במטרות הנמצאות במרחק של עד 50 ק"מ. את מארז הטילים ניתן לפרוס על גבי משאית או על הקרקע לתמיכה בפעילות יבשתית או על גבי סיפון ספינה לירי מתוך הים ליבשה כתמיכה במערך הלחימה. המארז כולל 8 זבילי טילים ויחידת תקשורת, בקרה וניהול. הטיל, מצויד בהנחיית GPS/INS (מערכת ניווט אינרציאלית מדויקת) ואופציה לראש ביות לייזר ליישום אופטימאלי בשדה הקרב.



מערכת ה"מנתר" מעניקה למפקד הכוח יכולות תמרון ומאפשרת הפעלה עצמאית, מיידית ומדויקת, ללא תלות בסיוע חיצוני, בכל עת ובכל תנאי מזג אויר, יום ולילה. כמו כן, השימוש במערכת הזבילים האוטונומית מאפשרת להשקיע 90% מהתקציב באפקט של הטילים עצמם ולחסוך בהשקעה בפלטפורמות ובכוח אדם.

מנכ"ל התעשייה האווירית, יצחק ניסן אמר: "אנחנו שואפים וחותרים לפתח ולייצר מוצרים חדשניים. בתערוכת IMDEX בסינגפור, נציג את מוצרינו ויכולותינו הטכנולוגיות המתקדמות, שיספקו ללקוחותינו הפתרונות הטובים ביותר בכל החזיתות."

בביתן התעשייה האווירית תציג החברה מגוון מוצרים וטכנולוגיות:
מפעל מבת-טילים מחטיבת מערכות, טילים וחלל יציג בתערוכה דגם של "ברק 8" מערכת נשק להגנה אווירית, המספקת הגנה בפני מגוון רחב של מטוסים וטילים המשוגרים מפלטפורמות שונות. בנוסף, מבת טילים יציג גם את טילי "להט", טילי תקיפה מונחי לייזר.



מלט הרון

מפעל מלט, מחטיבת כלי טיס צבאיים יציג מגוון פתרונות כוללים לזירה הימית, ביניהם דגם של מסוק ללא טייס (מסל"ט) ומטוס ללא טייס (מל"ט) מסוג "הרון". המסל"ט הוא בעל יכולת המראה ונחיתה מספינות מלחמה או משטח משובש, עמיד בתנאי מזג אוויר קשים ובעל יכולת נשיאה של מספר מטע"דים (מטען ייעודי). מל"ט ההרון הינו בעל מערכת אוטומטית להמראה ונחיתה.

אלתא מערכות בע"מ, חטיבה וחברה בת של התע"א, בית היוצר למערכות המודיעין המוטס והלוחמה האלקטרונית (ל"א) של ישראל תציג מספר מכ"מים מתקדמים:
EL/M 2248- מכ"מ תצפית ימי, רב משימתי לאיסוף מודיעין ועקיבה המיועד לספינות מלחמה.
EL/M 2258- מכ"מ תצפית ימי קל משקל לספינות קטנות יותר. ביצועיו מגוונים ומותאמים לסוגי הנשק להם הוא מציין מטרות.
EL/I 3360– דגם של מטוס סיור ימי הכולל מכ"מ מתקדם ביותר.
EL/K 7071 - חליפת איסוף מודיעין תקשורת (COMINT) למל"טים הכוללת מערכות המיועדות למשימות לאיסוף מודיעין במשימות ארוכות טווח.

מפעל תממ מחטיבת מערכות טילים וחלל יציג מגוון מטע"דים אלקטרו-אופטיים מיוצבים רב משימתיים לשימושים על פלטפורמות קרקעיות, אוויריות וימיות.

בתמונות:
מארז מערכת המנתר
מל"ט ה"הרון"




WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח