בואינג בסלון פאריז:

חשיפה בינלאומית ראשונה של מטוס ה-747-8 אינטרקונטיננטל

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

747-8


עוד בתצוגה:

• בואינג 787 "דרימליינר"
• מטוס הקרב F-15E Strike Eagle
• מטוס התובלה ה-C-17 "גלובמאסטר III" והמסוק "צי'נוק"


במהלך התערוכה האווירית בפאריז (26-20 ביוני), תציג חברת בואינג בחשיפה בינלאומית את מטוס הנוסעים 747-8 בשני דגמיו החדשים – מטוס נוסעים "אינטרקונטיננטל" בעל מספר מושבים גדול במיוחד, ומטוס המטען מאותו דגם. בנוסף יככב בתערוכה הבואינג 787 "דרימליינר" החדשני הצפוי להימסר ללקוח הראשון כבר השנה.



היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של מטוסי הנוסעים החדישים של בואינג ייוצגו בתערוכה באמצעות חמישה דגמי מטוסים חדשים, אשר ימחישו לבאי התערוכה את המהפיכה של בואינג בשיפור חווית הטיסה לנוסעים ואת היעילות והחסכוניות הרבות שמטוסים אלה מעניקים לחברות התעופה בעולם.

• מטוס הנוסעים 747-8 אינטרקונטיננטל, אשר נצבע בצבעי אדום-כתום המסמלים זריחה, מגיע לתערוכה לאחר שביצע, לפני כשלושה חודשים, את טיסתו הראשונה. הלקוח הראשון של המטוס הינו לקוח VIP אשר יקבל את המטוס לקראת סוף השנה, וחברת התעופה הראשונה שתכניס את המטוס לשירות הינה לופטהנזה, אשר תקבל את המטוס בתחילת שנה הבאה.

• מטוס המטען מדגם 747-8, אשר יוצג אף הוא בתערוכה, צפוי להימסר ללקוח הראשון Cargolux כבר בחודשים הקרובים.

• מטוס ה-787 "דרימליינר" החדיש יוצג בתערוכה חודשים ספורים לפני מסירתו ללקוח הראשון –ANA היפנית – בהשקה מיוחדת המתוכננת במהלך אוגוסט או ספטמבר השנה.

• עיצוב הפנים החדיש "Sky Interior" שהוכנס למטוס 737-700 של אייר ברלין, הכולל אפקטי תאורה מיוחדים, תכנון פנימי ייחודי ושטח איחסון גדול יותר למטען האישי.

• מטוס ה-LR777-200 – מטוס הנוסעים בעל הטווח הארוך ביותר בעולם, אשר יכול לטוס ללא עצירת ביניים בין כל שתי ערים בעולם.



בתחום הצבאי תציג בואינג את מטוס התובלה ה-C-17 גלובמאסטר III, את מטוס הקרב הייחודי F-15E Strike Eagle ואת מסוק התובלה "צ'ינוק" CH-47F. יכולות בואינג בתחום הצבאי ישולבו בביתן משרד ההגנה האמריקאי בתערוכה.

טום דאוני, סגן נשיא לתקשורת של תאגיד בואינג: "אנו גאים להציג את מטוסי הנוסעים החדישים ביותר שלנו, לצד היכולות המתקדמות שלנו בתחום הצבאי. אנו מצפים לקיים במהלך התערוכה פגישות מוצלחות רבות עם לקוחותינו ועם שותפינו לתעשייה, החווה צמיחה מחודשת".




WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח