התעשייה האווירית תספק לצה"ל מערכות ניווט מתקדמות עבור טנק המרכבה והנמ"ר

מדובר בעסקה רב שנתית עם פוטנציאל מצטבר הקרוב ל-30 מליון דולר.

מאת הודעות לעיתונות.

WeSell רשת שותפים

ADNAV


נמל תעופה בן גוריון, 6 באוקטובר 2010- התעשייה האווירית (תע"א) תספק לצה"ל מערכות ניווט אינרציאליות מסוג TMAPS TAMAM Modular Azimuth Position System)) ו- ADNAV Advanced Navigation System)) עבור טנק המרכבה והנמ"ר.
מדובר בעסקה רב שנתית עם פוטנציאל מצטבר הקרוב ל-30 מליון דולר.

המערכות מספקות נתוני מיקום, כיוון והתמצאות מדויקים במרחב ומיועדות למגוון רחב של פלטפורמות כגון טנקים, נגמ"שים, תותחים מתנייעים, תותחים נגררים, מכ"מים ארטילריים, משגרי טילים ורקטות, רכבי תצפית, רכבי סיור, רכבי לוגיסטיקה, רכבי כוחות מיוחדים, רכבי איסוף מודיעין וכלי רכב נוספים.

מערכות אלו, ומוצרים נוספים של התעשייה האווירית מוצגים, בימים אלו בכנס הבינלאומי בלטרון, הנערך זו הפעם הרביעית בשיתוף מפקדת זרוע היבשה של צה"ל (מז"י).



שאול שחר, מנהל מפעל תממ מחטיבת מערכות טילים וחלל של התעשייה האווירית אמר:" מערכות ה- TMAPS וה- ADNAV הן חלק מקו מוצרי ניווט יבשה מתקדם ומוצלח של התעשייה האווירית.
ואנו גאים כי נבחרנו לספק לצה"ל את המערכות לטובת פרויקטים מרכזיים וחדשניים- המרכבה והנמ"ר".

שחר הוסיף ואמר כי: "יתרונות מערכות ה- TMAPS וה- ADNAV ניכרים ביכולת שלהן לנווט באופן אוטונומי את הפלטפורמה ליעד או על פי נקודות ציון שנקבעו מראש, ועם זאת, לעשות תיקונים בזמן אמת תוך כדי תנועה ולהגיע לרמות דיוק גבוהות.
מערכת TMAPS גם מצטיינת ביכולותיה למציאת כיוון צפון וביצוע כינון לפלטפורמות להן נדרש דיוק גבוה במיוחד כגון תותחים".



TMAP

המערכות מספקות יחס עלות תועלת גבוה במיוחד והן מבוססות על מדידים מתקדמים ביותר מתוצרת התעשייה האווירית, בטכנולוגיות RLG (Ring Laser Gyro) ו- FOG (Fiber Optic Gyro).
מערכות ה- TMAPS וה- ADNAV פועלות היטב גם בזירות בהן יש חסימה, או קליטה משובשת, של GPS.

בתמונה:
מערכות TMAPS ו- ADNAV


WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח