התעשייה האווירית מספקת מערכות הגנה עצמית למטוסים צבאיים ואזרחיים בהיקף עשרות מיליוני דולרים

למעלה מ-200 כלי טיס צבאיים, אזרחיים ומטוסי אח"מים ביותר מ-15 מדינות ברחבי העולם טסים היום עם המערכות להגנה עצמית מתוצרת החברה

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Flight Guard System

נמל תעופה בן גוריון, 16 בספטמבר, 2009- אלתא מערכות בע"מ, חטיבה וחברה בת של התעשייה האווירית (תע"א) זכתה בחוזים לאספקת מערכות הגנה עצמית -Flight Guard למטוסים אזרחיים בישראל.
היקף החוזים ללקוחות שונים בארץ ובחו"ל מוערך עד כה בעשרות מיליוני דולרים.
זו המערכת היחידה בישראל אשר נוסתה ואושרה ע"י מינהל התעופה האזרחי הישראלי.

אלתא מפתחת, מייצרת ומספקת מערכת הגנה עצמית למטוסים שנים רבות.
ב- 2005 אושרה גרסת "פלייט גארד" למטוסים אזרחיים ע"י רשות התעופה האזרחית בישראל לאחר שנסתיים בהצלחה תהליך ארוך ומורכב של בדיקות, ניסויי טיסה ובחינות רישוי של המערכת.
למעלה מ-200 כלי טיס צבאיים, אזרחיים ומטוסי אח"מים ביותר מ-15 מדינות ברחבי העולם טסים היום עם המערכות של אלתא ויעילותן הוכחה במספר אירועים.



המערכת כוללת מכ"מ התרעה מתוחכם (Missiles Approach Warning System) הסורק בקצב מהיר את כל המרחב המאוים סביב כלי הטייס ,מגלה ומתריע אך ורק על איומים המאיימים ישירות על כלי הטיס.
מיד עם גילוי איום ישיר, מופעלת תוכנית שיבוש המשתמשת בנורים הנפלטים ממפזרי נורים המותקנים על כלי הטיס, ומסיטים את האיום מהמטוס לכוון הנורים.
למערכת שיעור נמוך ביותר של התראות שווא והיא יעילה ופשוטה להתקנה על מטוסים מסוגים שונים.

המערכת נבחרה בישראל כמערכת להגנה עצמית היעילה ביותר בזמן המראה ונחיתה כאשר המטוס חשוף ביותר לאיומים מהקרקע בעוד מערכות המבוססות על חיישנים אחרים הראו מספר רב של התראות שווא.



מערכות ה"פלייט גארד" יימסרו ללקוח תוך שנה. הזמנות נוספות צפויות בחודשים הקרובים.

אלתא, חברת בת של התעשייה האווירית ("אלתא מערכות בע"מ") מתכננת, מפתחת, מייצרת ומוכרת ללקוחותיה מגוון מערכות ומוצרים מתחום האלקטרוניקה הצבאית.
החטיבה פועלת כבית מערכות צבאיות המבוססות על חיישנים אלקטרומגנטיים (מכ"ם, לוחמה אלקטרונית, תקשורת) ועל טכנולוגיות מידע.
מוצרי החטיבה מיועדים ומתאימים לכל זרועות הצבא (אוויר, ים ויבשה) ובעיקר לצורכי מודיעין, סיור ותצפית, התרעה מוקדמת ובקרה, מיגון והגנה, הרכשת מטרות ובקרת אש.

בתמונה:
מערכת "פלייט גארד" בפעולה

WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח