חברת פלסן תספק למשטרת ישראל עשרות רכבי שטח ממוגנים כנגד ירי מסוג "סנדקט"

היקף העסקה מסתכם בכ– 25 מיליון שקלים

מאת הודעות לעיתונות.

סנדקט

חברת פלסן, מובילה עולמית במתן פתרונות מיגון, זכתה במכרז היוקרתי לאספקת רכבי שטח ממוגנים למשטרת ישראל. במסגרת הזכייה במכרז, תספק פלסן למשטרת ישראל עשרות רכבי שטח ממוגנים מסוג סנדקט.
פלסן משמשת במסגרת מכרז זה כקבלן משנה לחברת דלק מוטורס יבואנית פורד. היקף העסקה מסתכם בכ- 25 מיליון שקלים.


דני זיו, מנכ"ל פלסן, הודה למשטרת ישראל על שבחרה בסנדקט כרכב השטח הממוגן העתידי שלה ונתנה אמון בטכנולוגיות המיגון המתקדמות של פלסן. לדבריו הזכייה במכרז משקפת את המומחיות והמקצועיות של החברה המתמחה ביצירת פתרונות מיגון חדשניים המותאמים לצרכי הלקוח, ומשטרת ישראל מצטרפת ללקוחות שיטור בינלאומיים אחרים שכבר רכשו את הרכב הזה



הסנדקט, הינו רכב סיור ממוגן 4X4, הבנוי על שלדה של חברת פורד, אשר הותאמה לשימושים צבאיים בשיתוף פעולה עם החברה האמריקאית Manning Equipment.
לשוק הבינלאומי הסנדקט מיוצר ע"י חברת המשאיות האמריקאית - אושקוש, משלב את מומחיותה של אושקוש ביצירת רכבים צבאיים בעלי עבירות גבוהה עם מומחיותה של פלסן בפיתרונות המיגון. הרכב מדגים את היכולות המתקדמות של פלסן בתחום מיגון כל רכב, ומציג קונספט חדש וייחודי בתחום פתרונות המיגון הבליסטיים.
הסנדקט מותאם לצרכי הלחימה בשטח בנוי ומספק הגנה מיטבית מפני מטעני צד וירי.
ממדיו של הסנדקט מאפשרים תמרון בסמטאות צרות והוא מותאם באופן מיטבי ללוחמה בעצימות נמוכה בסביבה אורבאנית.

משטרת ישראל בחרה בקונפיגורציית שיטור המתוכננת ומיוצרת בהתאמה מלאה לצרכיה הייעודיים.

הסנדקט ישדרג את יכולתה של משטרת ישראל בהשגת מטרותיה בלחימה בפשיעה ובגורמי פח"ע.
הסנדקט ממוגן כנגד איומי ירי ברמה גבוהה ומאפשר תמרון מהיר ויעיל בסמטאות צרות, תכונות המתאימות את הסנדקט למשימות שיטור בסביבה אורבאנית.

גיל גולדברג מנהל שיווק ומכירות פלסן:
"אנו מאמינים כי מערכת הביטחון הישראלית תאמץ את רעיון משפחת רכבי הסנדקט ליישומים מגוונים ביחידות השונות כבר בעתיד הקרוב".

בין לקוחותיה של פלסן נמנים כוחות הביטחון הישראליים, וכמו כן מספקת פלסן את הפתרונות פרי-פיתוחה וייצורה לצבאות וכוחות בטחון ברחבי העולם. פלסן, היא חברה בבעלות מלאה של קיבוץ סאסא שבגליל.



חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח