EAE התעשייה האווירית וקבוצת סינרג'י הברזילאית הכריזו על החברה המשותפת שתוקם בברזיל.

יאיר שמיר, יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית: "נפעל בברזיל ומדינות נוספות באמריקה הלטינית בתחום התעופתי, הימי והגנת המולדת"

מאת הודעות לעיתונות.


WeSell רשת שותפים

יאיר שמיר
הקמת החברה המשותפת EAE בברזיל אושרה על ידי דירקטוריון התעשייה האווירית ביום 30.3.2009, כל צד ישקיע בחברה המשותפת סכום התחלתי על סך של 750 אלף דולר

נמל תעופה בן-גוריון, 20 באפריל 2009– בתערוכת הביטחון והתעופה של אמריקה הלטינית (LAAD) שהסתיימה בסוף שבוע שעבר בריו דה ז'נרו, ברזיל, הכריזו בקבלת פנים שנערכה לרגל האירוע יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית (תע"א) מר יאיר שמיר ומנכ"ל קבוצת סינרג'י (Synergy Group- תאגיד דרום אמריקאי מוביל בתחום התעופה, המספנות ותעשיית הדלק), מר ג'רמן אפרומוביץ' (German Efromovich) על הקמת חברה משותפת בברזיל הנקראת EAE Aerospace Engineering Ltd.
קבלת הפנים נערכה בהשתתפות אנשי מפתח מהרשויות האזרחיות וקצינים בכירים בצבא הברזילאי.

יאיר שמיר ציין כי:" הקמת החברה היא תוצאה של שיתוף פעולה פורה ומוצלח בין התע"א לקבוצת סינרג'י. EAE תפעל בברזיל ובשווקים פוטנציאלים נוספים בדרום אמריקה בתחום התעופתי, הימי והגנת המולדת".



מר ג'רמן אפרומביץ', מנכ"ל תאגיד סינרג'י אמר: "הקמת חברת EAE עם שותפה נאמנה ובעלת ניסיון נרחב כמו תע"א, תאפשר את קידום האסטרטגיה של תאגיד סינרג'י להיות גורם מוביל ודומיננטי בתחומי הביטחון והתעופה בברזיל ומדינות אמריקה הלטינית".

בביתן התערוכה בו הוצגו מערכות מתקדמות ומוצרי תע"א, ביקרו שר ההגנה של ברזיל נלסון ג'ובים (Nelson Jobim) ומפקד חיל הים, אדמירל חוליו סוארס דה מוארה נטו (Admiral Júlio Soares de Moura Neto) והביעו התעניינות בטכנולוגיות המתקדמות שהוצגו בביתן.

ביום 30.3.2009 אישר דירקטוריון התעשייה האווירית בראשות יאיר שמיר הקמת החברה המשותפת עם תאגיד S.G.C (Synergy Group Corporation) הפועל במספר מדינות באמריקה הלטינית בתחומי התעופה, אנרגיה וספנות. כל צד ישקיע בחברה המשותפת סכום התחלתי על סך של 750 אלף דולר.

החברה המשותפת בברזיל תציע ללקוחותיה מערכות מתקדמות כגון: מל"טים, מערכות מכ"מ, מערכות ניווט אינרציאלי, מערכות ופלטפורמות ימיות, מערכות להגנת גבולות יבשתיים וימיים, שירותי השבחה והסבה למטוסים לשימוש צבאי ואזרחי ועוד.



"יכולות החברה המשותפת יפותחו על ידי שילוב טכנולוגיות וניסיון של התע"א עם יכולות תעשייתיות ומתקנים מקומיים של קבוצת סינרג'י בברזיל" אמר אדוארדו דה- וסקונסלס (Eduardo de Vasconcellos) מנהל פיתוח עסקי בתחום הביטחוני בסינרג'י.

החברה המשותפת (EAE) המבוססת על שותפות אסטרטגית תתמוך בהעברת ידע, פיתוח משותף של פרויקטים עבור משרד ההגנה הברזילאי, יחידות מחקר ופיתוח של הצבא הברזילאי, מוסדות אקדמיים וחברות מקומיות.
בהמשך, תרחיב EAE את פעילותה בעזרת רכישות אסטרטגיות של חברות מקומיות בעלות תחומי פעילות ייחודים בברזיל.

EAE תפעל ממשרדים במחוזות ריו דה ז'נרו וסאו פאולו כאשר פעילות תעשייתית התחלתית תתבצע במספנות ומתקנים תעופתיים בבעלות סינרג'י. מתקנים נוספים יתווספו עם הרחבת פעילות החברה.

בתמונה:
יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, מר יאיר שמיר





WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח