אלביט תספק מערכות ממוחשבות לחייל הבודד לצבא ארה"ב

במסגרת פרויקט היבשהGround Soldier Ensemble

מאת הודעות לעיתונות.


WeSell רשת שותפים

Ground Soldier Ensemble
חברת הבת האמריקאית של אלביט מערכות תספק לצבא ארצות הברית מערכות ממוחשבות נישאות המיועדות לחייל הבודד, במסגרת פרויקט היבשהGround Soldier Ensemble

אלביט מערכות מדווחת כי החברה הבת שלה בארצות הברית נבחרה לספק, כחלק מצוות בראשות חברת רוקוול קולינס, מערכות ממוחשבות לחייל הבודד עבור פרויקט הצבא האמריקאי לכוחות היבשה - Ground Soldier Ensemble.

הצוות - ספארטה, נבחר לפרויקט כאחד משלושה צוותים, לאחר התמודדות מול מספר חברות אמריקאיות, לפיתוח הדור הבא של מערכות ממוחשבות נישאות. המערכות יקנו לחיילים מודעות סביבתית החיונית למבצעים בעצימות גבוהה, תוך שמירה על יחס מיטבי של גודל, משקל וחוזק, בהתאם למשימות השונות.



במסגרת הפרוייקט תביא אלביט מערכות ארה"ב לידי ביטוי את נסיונה הרב בתחום המערכות לחייל הבודד ואת היכולות הטכנולוגיות שלה בתחום מערכות צבאיות ממוחשבות ומוקשחות.
מערכות מסוג זה, כדוגמת מערכת ה"דומינייטור", משרתות צבאות ברחבי העולם וישמשו כבסיס טכנולוגי לפרויקט של צבא ארצות הברית.
בין המערכות הממוחשבות של אלביט מערכות ארה"ב ניתן למצוא מערכות תכנון משימה, מערכות להגברת מודעות סביבתית, הרכשת מטרות, תקשורת בין מערכות וכן תצוגת מפה ווידאו.


Ground Soldier Ensemble

"'צוות ספארטה" הינו שילוב יוצא דופן של חברות, יכולות וניסיון מבצעי של מערכות לחימה", אמר רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב.
"ביחד עם רוקוול קולינס ובואינג נאפשר לחיילי צבא ארה"ב להשיג עליונות בתחומים של מודעות סביבתית ומודיעין, ונסייע להם לבצע את משימתם ביעילות ובבטחה".





WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח