תע"א תסב לראשונה מטוס מדגם בואינג 767-300 מתצורת נוסעים למטען

התעשייה האווירית תסב לראשונה מטוס מדגם בואינג 767-300 מתצורת נוסעים למטען עבור חברת תעופה אירופאית

מאת הודעות לעיתונות.

מר אוקלידס בטליה, לצידו, מר רם מערבי

נמל תעופה בן גוריון, 18 בפברואר, 2009- חטיבת בדק מטוסים של התעשייה האווירית (תע"א) תסב לראשונה מטוס מדגם בואינג 767-300 של חברת התעופה הפורטוגלית יורואטלנטיק (EuroAtlantic) מתצורת נוסעים למטען, עבור חברת M&B Conversions מאירלנד.
M&B Conversions, הקבלן הראשי בחוזה ההסבה, היא חברה בבעלות משותפת של התעשייה האווירית (תע"א) וחברת מיטצוי (Mitsui & Co., Ltd.) היפנית.

זהו המטוס הראשון של יורואטלנטיק שיוסב לתצורת מטען, והמטוס הראשון של חברת M&B Conversions בתוכנית ההסבות של מטוסי בואינג 767-300.
חטיבת בדק מטוסים תבצע את העבודה כקבלן משנה עבור חברת M&B Conversions וצפויה למסור את המטוס המוסב לקראת סוף 2009 כולל הנפקת האישורים התעופתיים הנדרשים.



אתמול (17.2.2009) נערך טקס חיתוך הפתח לדלת המטען של המטוס במתקני בדק מטוסים בנתב"ג בהשתתפות ההנהלה הבכירה של הלקוח, יורואטלנטיק, הקבלן הראשי M&B Conversions מאירלנד והנהלת חטיבת בדק מטוסים.

767-300

יוקלידס באטאליה (Euclides Batalha), סמנכ"ל וחבר דירקטוריון "יורואטלנטיק" אמר בטקס:
" אנו יודעים כי בתע"א יש את הניסיון, הידע והאיכות אותם חיפשנו ואלה הסיבות העיקריות לבחירתה לביצוע העבודה. בנוסף, התזמון והמחיר היו שיקולים מכריעים".

דני קליימן, סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת בדק מטוסים אמר: " הסבת מטוסים הוא ליבת העסקים של חטיבת בדק ואחד ממנועי הצמיחה של התעשייה האווירית.
חברת "יורואטלנטיק" היא לא רק לקוחה אלא גם שותפה. אנו נותנים מענה מוצלח ליעדיה העסקיים"


M&B Conversions ממוקמת באירלנד, ועוסקת בין השאר בפיתוח האישורים הנדרשים להסבת מטוסים (STC) Certificates ,Supplemental Type על מנת לקבל את אישורי רשויות התעופה הגדולות בעולם כמו ה FAA האמריקאית, רשות הבטיחות בתעופה האירופית וגם רשות התעופה האזרחית בישראל להסבות.

חברת מיטצוי הינה אחת מחברות הסחר הגדולות ביפן.
החברה, שהוקמה בשנת 1947, ממוקמת בטוקיו ומעסיקה עשרות אלפי עובדים.
החברה יצגה בעבר את התע"א בשוק היפני. מיטצוי מקדמת הסבות מטוסים ביפן ועם הקמת המיזם המשותף עם התע"א, נכנסה מיטצוי לשוק הבינלאומי של הסבות המטוסים.

חטיבת בדק מטוסים של התעשייה האווירית (תע"א) היא מרכז רב-תכליתי להסבות מטוסים, תחזוקה ושיפוץ של מנועים ואביזרים לחברות תעופה ומטען. החטיבה עוסקת בהסבות מטוסים מתצורת נוסעים למטען, ופיתחה אישורים להסבות מטוסים כגון:
B747-400 ,B767-300, B767-200, B737-400 ו- B737-300. על לקוחותיה הרבים של בדק נמנים:
חברות החכרת מטוסים, חברות תעופה, יצרני מטוסים וחברות הטסת מטענים.

בתמונה:
1. מר אוקלידס בטליה (מימין), סמנכ"ל יורואטלנטיק וחבר דירקטוריון החברה מברך בטקס. לצידו, מר רם מערבי, ראש מינהל הסבות בחטיבת בדק מטוסים.

2. טקס חיתוך דלת המטען במטוס בואינג 767-300 של יורואטלנטיק



WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח