אלתא תספק לחיל האוויר הספרדי תחנת פענוח ניידת למודיעין חזותי

אלתא מערכות בע"מ, חטיבה וחברת בת של התעשייה האווירית תספק לחיל האוויר הספרדי תחנת פענוח ניידת למודיעין חזותי בהיקף של 6.3 מיליון דולר

מאת הודעות לעיתונות.

תחנת פענוח מודיעין חזותי

נמל תעופה בן גוריון, לוד, 8 בפברואר, 2009- אלתא מערכות בע"מ, חטיבה וחברת בת של התעשייה האווירית (תע"א), זכתה לאחרונה בחוזה בהיקף של 6.3 מיליון דולר (4.5 מיליון אירו) לאספקת תחנה ניידת לפענוח מודיעין חזותי (IMINT) עבור חיל האוויר הספרדי.

תחנת הפענוח מפיקה ומספקת מודיעין חזותי בכל תנאי מזג אוויר, 24 שעות ביממה וזאת על יד עיבוד ושילוב אוטומטיים בזמן מיידי של כל התמונות הנשלחות ממגוון רחב של חיישני מודיעין חזותי הנישאים על ידי פלטפורמות טקטיות ואסטרטגיות - פלטפורמות קרקעיות (נייחות וניידות), מטוסים ומל"טים ולוויינים.
הפלטפורמות נושאות חישני מודיעין חזותי הכוללים חיישנים אלקטרו-אופטיים לראיית יום ולילה , מצלמות וידיאו, מכ"מי SAR ((Synthetic Aperture Radar ומכ"מים לעקיבה וציון מטרות נעות GMTI ((Ground Moving Target Indication.



מכירות אלתא מערכות בע"מ הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2008 בכ- 776 מיליון דולר לעומת 682 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של -14 אחוזים).

התעשייה האווירית תשתתף בתערוכה אירו-אינדיה הנפתחת ביום רביעי, 11 בפברואר 2009 בבנגלור, הודו.
בתערוכה יציגו למעלה מ- 590 מציגים מ- 25 מדינות בעולם.
התערוכה, בחסות משרד ההגנה ההודי ובניהול איחוד התעשיות ההודיות, מתוכננת להיות הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בהודו.
מארגני התערוכה אומרים כי "אירו-אינדיה" מהווה חלון הזדמנויות אידיאלי ליצירת שיתופי פעולה וקשרים עסקיים, לא רק עם התעשייה המקומית בהודו, אלא עם גורמים שונים בתעשיות הביטחוניות ברחבי העולם.


התעשייה האווירית (תע"א) היא מובילה עולמית בתחום התעופה והביטחון בחלל, באוויר, ביבשה ובים, והיצואן התעשייתי הגדול ביותר בארץ. אלתא מערכות, חטיבה וחברה-בת של התע"א מתכננת, מפתחת, מייצרת ומוכרת ללקוחותיה מגוון מערכות ומוצרים מתחום האלקטרוניקה הצבאית.
החטיבה פועלת כבית מערכות צבאיות המבוססות על חיישנים אלקטרומגנטיים (מכ"ם, לוחמה אלקטרונית, תקשורת) ועל טכנולוגיות מידע. מוצרי החטיבה מיועדים ומתאימים לכל זרועות הצבא (אוויר, ים ויבשה) ובעיקר לצורכי מודיעין, סיור ותצפית, התרעה מוקדמת ובקרה, מיגון והגנה, הרכשת מטרות ובקרת אש.

בתמונה:
תחנת פענוח ניידת למודיעין חזותי



WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח