פיתוח מכשור רפואי חדש:

"אורקס" משיקה מערכת CR חדשה

מאת הודעות לעיתונות.

WeSell רשת שותפים

Vita CR


חברת "אורקס" מיקנעם, יצרנית מערכות הדמייה רפואיות ודנטליות מתקדמות, השיקה מערכת שולחנית חדשה לרדיוגרפיה ממוחשבת,Carestream Vita CR , המשפרת את מהירות ואיכות הדיאגנוסטיקה למטופלים.
מערכת ההדמיה הינה קומפקטית ומתאימה בעיקר לשימוש במכוני הדמייה, קליניקות, ומרכזים רפואיים, כמו גם לשימוש וטרינרי.



מערכת ה – Vita CR קלת משקל, יציבה ובעלת עיצוב אטום שמאפשר ניוד המערכת ושימוש גם בתנאי סביבה קיצוניים.
המערכת תומכת בשמונה סוגי קסטות ובכלל זה קסטה לבדיקות אורך של 35x84 cm. כמו כן מאפשרת ארכיון לתקופה קצרה, תמיכה ב – DICOM, יכולות הדפסה להתקנים שונים, יצירת דיסק למטופל, ותמיכה ב – 16 שפות.

מערכת ה – Vita CR יכולה לשמש גם כאופציה בשילוב עם תוכנת Image Suite כדי לאפשר פתרון Mini PACS איטגרטיבי וידידותי למשתמש.

פתרון זה מאפשר לקליניקות ולנותני טיפול רפואי אחרים, המתקינים מערכת רדיוגרפיה ממוחשבת לראשונה, גישה לפתרון הדמייה דיגיטלית על פי צרכיהם הנוכחיים והעתידיים.



חברת אורקס הישראלית הינה חברת בת בבעלות מלאה של Carestream Health. החברה עוסקת בפיתוח של מערכות רנטגן ממוחשבות ומעסיקה כ-100 עובדים במרכז פיתוח ויצור ביוקנעם.

Carestream Health, Inc. הינה ספק עולמי מוביל של מערכות הדמייה רפואיות ודנטליות ופתרונות מערכות מידע רפואיות, מערכות הדמייה מולקולריות למחקר רפואי ופיתוח תרופות, ופילם לצילומי רנטגן ומוצרי הדמייה דיגיטליים לבדיקות אל-הרס.

החברה נוסדה בשנת 2007 כאשר Onex Corporation (TSX:OCX.TO) רכשה את חטיבת ה- Healthcare של חברת Eastman Kodak.

Carestream healthמעסיקה כ - 7,300 עובדים ברחבי העולם, התומכים באלפי לקוחות בלמעלה מ – 150 מדינות ברחבי העולם.



WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח