אורידיון מציגה את הדור הבא של מערכות הקפנוגרפיה לאנדוסקופיה בפלג גוף עליון

מערכת לניטור נשימתי המשפרת באופן משמעותי את בטיחות החולה במהלך הליכים אנדוסקופיים שונים

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Oridion


ירושלים/נידהם – 15 ביולי 2010 - אורידיון מערכות בע"מ (SIX: ORIDN) מפתחת ה- Smart Capnography™ - משיקה היום את מערכת ה- Smart CapnoLine Guardian™, מערכת לניטור נשימתי המשפרת באופן משמעותי את בטיחות החולה במהלך הליכים אנדוסקופיים שונים המבוצעים בגישה עילית (אוראלית).

מערכת ה- Smart CapnoLine Guardian יעילה ביותר ובעלת יחס עלות-תועלת גבוה המתאפשר באמצעות ביצוע שלוש פעולות חיוניות בו זמנית. המערכת מאפשרת ניטור נשימתי רציף (etCO2), אספקת חמצן ובמקביל מגנה על המטופל מנזקים משניים העלולים להיגרם תוך ביצוע ההליכים האנדוסקופיים השונים.
העיצוב המודולרי הייחודי של המערכת מקל על עבודת הצוות הרפואי ומסייע לניטור מצבו של החולה לפני, במהלך ואחרי ההליך, באמצעות טכנולוגיה אמינה המאפשרת ניטור אופטימלי של קצב ואיכות הנשימה.

בעזרת טכנולוגיית דגימה מוגנת פטנט, מאפשרת המערכת הייחודית של ה- Smart CapnoLine Guardian דגימה רציפה של קריאות פחמן דו חמצני הנפלט בנשימה (etCO2). העיצוב הייחודי של המערכת מאפשר דגימה של ערכי ה etCO2 - הן מהפה והן מהאף, ובמקביל מספק לחולה חמצן בריכוז של עד 10 ליטר לדקה, כל זאת ללא דילול בערכי המדידה.
מערכת ה- Guardian Smart CapnoLine מותאמת לאנדוסקופ בגודל של עד F60 ועיצובו הייחודי מצמצם באופן משמעותי את החיכוך בין המנשך לאנדוסקופ.
בנוסף, המערכת כוללת מנשך ייחודי Gum Comfort Pad™ המותאם לחולים בעלי שיניים תותבות. מנשך ייחודי זה מסייע לצוות הרפואי תוך שמירה על נוחות המטופל במהלך ההליך.



בכירים בעולם הרפואה התרשמו לטובה מה- Smart CapnoLine Guardian והעידו כי המערכת קלה ונוחה לחיבור לחולה, וכן שהיא נשארת במקומה באופן יציב ונח לאורך כל ההליך ובכך מאפשרת מרחב תנועה רחב המסייע הן למטפל והן למטופל.
לדברי קארינה שוורץ R.N מתאמת אנדוסקופיה ראשית במרכז האנדוסקופיה במרכז הרפואי ווינצ'סטר, וירג'יניה, המאפיין החשוב ביותר של המערכת הוא יכולתה להביא תוצאות מעולות: "המערכת מספקת מידע אמין והכרחי אודות קצב הנשימה ורמות מדויקות של ערכי הפחמן הדו חמצני".

יעילות מערכת - Smart CapnoLine Guardian ותפקודה הוכחו במחקר של ד"ר דוד גוזל ורופאים נוספים בבית החולים הדסה בירושלים. במחקר סיכמו החוקרים שה- Smart CapnoLine Guardian "מספק דגימות etCO2 מדויקות במהלך אנדוסקופיה, המשפרות את בטיחות החולה במהלך הטיפולים הללו".
המחקר שכותרתו "Quantitative and Qualitative Assessment of the Oxygen Delivery and the etCO2 Sampling during an Upper Endoscopy Procedure with Oridion Smart CapnoLine Guardian" הוצג בכנס הרפואי Digestive Disease Week (DDW) במאי 2010.

ג'רי פלדמן, נשיא אורידיון הציג את ה- Smart CapnoLine Guardian™ כפיתוח משמעותי מאד לניטור מטופלים בהליכי אנדוסקופיה.
ה- Smart CapnoLine Guardian הינו הדור הבא של מערכת ה- Smart CapnoBloc™ - המערכת הראשונה שאפשרה ניטור רציף של פחמן דו חמצני ואספקת חמצן במהלך הליכים אנדוסקופים.

"באמצעות מערכת נוחה זו, אנו יכולים לשפר באופן משמעותי את אספקת החמצן למטופל במהלך הליכים אנדוסקופיים עיליים שונים, כל זאת תוך דגימה אופטימלית ואמינה של ערכי ה- etCO2 וניטור רציף של מצבו הנשימתי של החולה", ציין ג'רי פלדמן.
"מטרתנו בדור חדש זה של טכנולוגיית מבוססת Microstream® היא להמשיך לספק פתרונות חכמים וקלים לשימוש המבטיחים ניטור תקין של המטופלים כאשר הם בסכנה".

מערכת ה- Smart CapnoLine Guardian החדשה אושרה על ידי ה- FDA במרץ 2010.



מערכת ה- Smart CapnoLine Guardian מתאימה לשימוש בכל המוניטורים הפועלים בטכנולוגיית Microstream והן באמצעות ה- Capnostream 20 וטכנולוגיית Smart Capnography שבו. Smart Capnography™ הינה מערכת של אלגוריתמים שונים שפותחו על ידי אורידיון במטרה לסייע לרצף הטיפולי ולשפר את בטיחות החולה.
מערכתSmart Capnography כוללת את מדד ה- Intergrated Pulmonary Index™ (IPI) ואת מערכת SARA™ (Smart Alarm Respiratory Analysis).

מדד ה- IPI מסייע לצוות הרפואי לנטר את מצבו הנשימתי של החולה תוך שימוש במדד אחד המשלב את הערכים של 4 פרמטרים שונים (פחמן דו חמצני, קצב נשימה, דופק, וחמצן (SpO2). שימוש במדד משולב זה מאפשר הערכה מהירה וקלה של מצב נשימתו של החולה.

מערכת SARA הינה מערכת לניהול התראות המזהה התראות אמת ומצמצמת את מספר התראות השווא, בעזרתה מתקבלת הצגה מדויקת של מצב החולה ונשמרת דריכות הצוות הרפואי בטיפולי חירום.

חזרה להנדסה רפואית



WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח