מזור ממשיכה להרחיב את סל המוצרים:

מזור טכנולוגיות פיתחה מוצר שני לקיבוע חוליות עמוד השדרה שיושק בארה"ב ובאירופה עוד ב-2010 ויהפוך את המערכת הרובוטית לטיפול סטנדרטי

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

אורי הדומי

השתל החדש, ה-TOPAZ, יתאים לקיבוע חוליות באמצעות המערכת הרובוטית בפרוצדורות טיפוליות שמשתלי ה-GO-LIF לא כיסו עד כה

מזור אינה צופה כל עיכוב ביכולתה לגבות תשלום מלא בעבור השימוש בשתלים החדשים מיד עם השקתם המסחרית

התשלום הממוצע בעבור ניתוח בו נעשה שימוש בשתלים פדיקולריים הוא כ-6,000 דולר לניתוח בארה"ב וכ-1,500 יורו לניתוח באירופה

אורי הדומי מנכ"ל מזור:
"שתלי ה-TOPAZ יעבדו בסינרגיה טכנולוגית, עסקית ושיווקית מלאה למשתלי ה-GO-LIF ולמכירת המערכות הרובוטיות שלנו"


חברת מזור טכנולוגיות, העוסקת בפיתוח מכשור רפואי בעבור ניתוחים כירורגיים מונחי הדמיה לצורך ניווט של כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית, מרחיבה את סל המוצרים:
מזור מדווחת כי היא משלימה בימים אלו פיתוח של שתל ייעודי פדיקולרי חדש, TOPAZ, לקיבוע חוליות עמוד השדרה.
ה-TOPAZ צפוי להיות מושק הן בארה"ב והן באירופה עוד במהלך 2010 והוא יתאים לקיבוע חוליות באמצעות המערכת הרובוטית של מזור בפרוצדורות שהמוצר הנוכחי, משתלי ה-GO-LIF, לא כיסו עד כה.
בכך עשוי ה-TOPAZ להפוך את המערכת הרובוטית של מזור, ה-SpineAssist, לטיפול סטנדרטי.

מזור מודיעה כי הפרוצדורה הייעודית שבה ייעשה שימוש בשתל החדש הינה פרוצדורה קיימת שיש לה זה מכבר קוד שיפוי ביטוחי ולכן החברה איננה צופה כל עיכוב ביכולתה לגבות תשלום מלא בעבור השימוש בשתלים מיד עם השקתם המסחרית. למיטב ידיעת החברה, התשלום הממוצע בשנת 2009 בעבור ניתוח בו נעשה שימוש בשתלים פדיקולריים הוא כ-6,000 דולר לניתוח בארה"ב וכ-1,500 יורו באירופה.



ה-TOPAZ עבר זה מכבר את מסכת הבדיקות הביו-מכאניות והבדיקות הנדרשות לצורך הוכחת העמידה בדרישות התקנים האמריקאים והאירופיים.
תוצאות הבדיקות שנערכו הוכיחו שהשתל עומד בכל דרישות התקן, ובהתבסס על כך מתכננת מזור, במהלך החודשים הקרובים, להגיש את המוצר לאישור הרשויות הרגולטוריות בארה"ב ובאירופה.
השתל החדש הוצג בפני קבוצות רופאים שונות באירופה ובארה"ב וקיבל את תמיכתם.
הרופאים אף הביעו את כוונתם להשתמש במוצר כשיאושר רגולטורית.

שתלי ה-TOPAZ מצטרפים למשתלי ה-GO-LIF ומיועדים להשלים את היצע הפתרונות של מזור לרופאים לשימוש במגוון רחב של מחלות ותסמינים רפואיים של פגועי עמוד שדרה.
אם להערכת החברה, ה-GO-LIF עשוי להיות רלוונטי לכ20%- מניתוחי קיבוע עמוד שדרה, הרי שה-TOPAZ אמור להיות רלוונטי למרבית פרוצדורות הטיפול הנוספות הקיימות בשוק ובכך לאפשר למזור לספק באמצעות מערכת ה-SpineAssist מענה מלא לצרכי הרופאים המנתחים והחולים.



visual spine assist

מנכ"ל מזור טכנולוגיות, אורי הדומי, מציין כי "אנחנו גאים מאוד על השלמתו הקרובה של פיתוח השתל החדש ובטוחים כי הוא יאפשר למזור לחזק עוד יותר את מעמדה העסקי והטכנולוגי בשוק ניתוחי הגב העולמי.
פיתוח ה-TOPAZ הוא בהתאם לאסטרטגיית החברה להרחבת סל המוצרים של מזור במוצרי ערך מוסף המונחים ומושתלים תוך שימוש ברובוט המיניאטורי של החברה.
יתרונם של השתלים החדשים הוא בכך שהם מיועדים להשתלה זעירת פולשנות המתאפשרת בזכות ההכוונה המדויקת של הרובוט המיניאטורי של החברה. שתלי ה-TOPAZ יעבדו בסינרגיה טכנולוגית, עסקית ושיווקית מלאה למשתלי ה-GO-LIF ולמכירת המערכות הרובוטיות שלנו".

מזור נוסדה ב-2001 והיא עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לתמיכה בפרוצדורות כירורגיות בתחום האורטופדיה והנוירוכירורגיה.
לחברה פיתוחים נוספים בתחום ניתוחים מונחי הדמיה, שעיקרם הכוונה וניווט של כלים כירורגים בדייקנות גבוהה ובפולשנות מזערית אל גוף האדם, תוך שימוש בטכנולוגיות של הדמיה תלת ממדית ורובוטיקה מיניאטורית.
מוצר הדגל של החברה הוא ה SpineAssist המאושר רגולטורית באירופה ובארה"ב ושני מוצרים הנמצאים בשלבי פיתוח: ה GO LIF המאפשר ניתוח בפולשנות מזערית בעזרת ה SpineAssist ומוצר הC-Insight , המאושר רגולטורית באירופה ובארה"ב, מוצר מבוסס תוכנה שמאפשר הדמיה תלת מימד בחדר הניתוח. בין בעלי המניות הבולטים של מזור נמנים קרן ההשקעות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, קרנות הון הסיכון: Alice Ventures וקרן שלום וכן מגדל אחזקות.

חזרה להנדסה רפואית



WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח