חברת אורקס מיקנעם תספק עבודות יצור למפעל סנמינה ב- 15 מיליון דולר.

בחרה בחברה ממעלות כקבלן משנה ליצור מערכות הרנגטן המתקדמות שלה.

מאת הודעות לעיתונות.

מורי הוד, דן שלזק,  והארי פיליי

חברת אורקס, המתמחה בפיתוח ויצור של מערכות מתקדמות לרדיוגרפיה ממוחשבת, בחרה בחברת סנמינה מערכות רפואיות ממעלות לקבלן משנה מרכזי למוצריה.
היקף העבודות השנתי מוערך בכ- 15 מיליון דולר.
דן שלזק, מנכ"ל חברת אורקס, מסר, כי ההחלטה לרכז את הייצור של המכשור הרפואי המתקדם בסנמינה, נובעת מהאמון הרב שרוכשת החברה להון האנושי המקומי, לנסיון המצטבר בייצור מוצרים לתחום הרפואי, וליכולות הגלובליות של סנמינה.
עד לאחרונה השתמשה החברה במספר קבלני משנה וכעת החליטה לרכז את פעילות היצור בישראל בסנמינה.



סנמינה אס.סי.איי מספקת שירותי יצור, הרכבה ותכנון למכונות מורכבות עבור חברות ומפעלי תעשייה. סנמינה ידועה בשמה הקודם אלסינט.
המפעל שממוקם באזור התעשיה במעלות , מעסיק כ- 400 עובדים.

מורי הוד, מנכ"ל חברת סנמינה מערכות רפואיות בישראל, מסר כי סנמינה תתמוך באורקס החל משלבי הפיתוח של מוצרים חדשים ועד ייצור מלא של כל קווי המוצר באורקס, תוך מינוף היכולות הגלובליות וההכרה בצורך להתמודד בשוק התחרותי.

חברת אורקס הישראלית הינה חברת בת בבעלות מלאה של Carestream Health. החברה עוסקת בפיתוח של מערכות רדיוגרפיה ממוחשבות ומעסיקה כ-100 עובדים במרכז פיתוח ויצור ביוקנעם.



Carestream Health, Inc. הינה ספק מוביל של מערכות הדמייה רפואיות ודנטליות ופתרונות מערכות מידע רפואיות, מערכות הדמייה מולקולריות למחקר רפואי ופיתוח תרופות, ופילם לצילומי רנטגן ומוצרי הדמייה דיגיטליים לבדיקות אל-הרס.
מוצרי החברה נמצאים בלמעלה מ-90% מבתי החולים ברחבי העולם.
בתמונה מימין לשמאל: מורי הוד-מנכ"ל סנמינה ישראל, דן שלזק-מנכ"ל אורקס והארי פיליי-סגן נשיא סנמינה העולמית.

חזרה להנדסה רפואית






WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח