מזור טכנולוגיות מאיצה פעילות שיווק ומכירות ברוסיה:

הצלחת הניתוחים הראשונים ברוסיה באמצעות המערכת הרובוטית של מזור טכנולוגיות איפשרה מכירת הרובוט ב-300 אלף דולר

מאת הודעות לעיתונות.

מערכת ה-SpineAssis

• מערכת ה-SpineAssist של מזור שנמכרה במהלך 2009, מוצבת במרכז הנוירוכירורגי מהחשובים ברוסיה המצוי במוסקבה

• פרסום הצלחת הניתוחים מונחי הרובוט שהתבצעו במרכז הנ"ל עם המערכת הראשונה שנמכרה הוביל להתעניינות מקרב מרכזים כירורגיים רבים אחרים ברוסיה

• המפיץ הרוסי פועל להרחבת השוק הרוסי בפעילות שיווק ומכירות


פעילות שיווק ומכירות מקיפה של מזור טכנולוגיות ברוסיה והצלחת ניתוחי עמוד שדרה ראשונים במרכז הנוירוכירורגיה הלאומי במוסקבה הובילו לעסקת מכירה של המערכת הרובוטית לניתוחי עמוד שדרה של מזור, ה-SpineAssist, ללקוח ברוסיה במחיר של 330 אלף דולר.
זו עסקת מכירה שנייה של המערכת של מזור ברוסיה.
העסקה כללה מכירה של המערכת בצירוף ערכות מתכלות לביצוע 60 ניתוחים בשנה הראשונה.
המערכת הראשונה נמכרה לבית חולים בעיר ציבוקסרי שברוסיה וזאת לאחר שהרופא המנתח מבית החולים ביקר לאחרונה בישראל, עבר הכשרה ראשונית על המערכת ונכח בניתוחים בבתי חולים בארץ.



פעילות השיווק והמכירות של מזור ברוסיה מתבצעת על ידי הסוכן הרוסי וכוללת הכשרה של הרופאים ברוסיה. במסגרת פעילות זו ערך המפיץ הרוסי במהלך החודש האחרון כנס הכשרה והדרכה על הטכנולוגיה של מזור בו נכחו בכירי רופאי עמוד השדרה מאזור מוסקבה וצפו בשלושה ניתוחים.

סמנכ"לית מזור טכנולוגיות, שרון לויטה, מציינת כי "למזור הסכם עם מפיץ ברוסיה שהוא בעל ניסיון רב בהפצת ציוד כירורגי לניתוחי עמוד שדרה ומוח ברוסיה, המפיץ משקיע מאמצים אינטנסיביים להחדרת מוצר ה-SpineAssist לשוק הרוסי כך שמזור צופה המשך הרחבת הפעילות ברוסיה.
המפיץ ברוסיה מקצה משאבים ייעודיים להחדרת המערכת לשוק, לרבות גיוס אנשי מכירות ותמיכה טכנית.
תגובת הרופאים ברוסיה אישרה שיכולות ה- SpineAssist ורמת דיוק ההנחיה באמצעותו אפשרו להם להעניק לחולים טיפול, שללא השימוש ברובוט לא ניתן היה לקבל".



מזור נוסדה ב-2001 והיא עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לתמיכה בפרוצדורות כירורגיות בתחום האורטופדיה והנוירוכירורגיה.
לחברה פיתוחים נוספים בתחום ניתוחים מונחי הדמיה, שעיקרם הכוונה וניווט של כלים כירורגים בדייקנות גבוהה ובפולשנות מזערית אל גוף האדם, תוך שימוש בטכנולוגיות של הדמיה תלת ממדית ורובוטיקה מיניאטורית.
מוצר הדגל של החברה הוא ה SpineAssist המאושר רגולטורית באירופה ובארה"ב ושני מוצרים הנמצאים בשלבי פיתוח:
ה GO LIF המאפשר ניתוח בפולשנות מזערית בעזרת ה SpineAssist ומוצר הC-Insight , המאושר רגולטורית באירופה ובארה"ב, מוצר מבוסס תוכנה שמאפשר הדמיה תלת מימד בחדר הניתוח.
בין בעלי המניות הבולטים של מזור נמנים קרן ההשקעות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, קרנות הון הסיכון:
Alice Ventures וקרן שלום וכן מגדל אחזקות.

חזרה להנדסה רפואית




כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח