חברת Orex זכתה בפרס החדשנות הטכנולוגית

החברת השיגה הצלחה מרשימה בשוק הסיני

מאת הודעות לעיתונות.

orex

מערכת רדיוגרפיה ממוחשבת שפותחה ע"י אורקס ישראל מיקנעם זכתה בפרס החדשנות הטכנולוגית ביריד הבינלאומי בסין
מערכת ה- CR-ITX 550 שפותחה ע"י אורקס ישראל בשת"פ עם חברת אחות בסין, עבור חברת האם Carestream Health זכתה בפרס החידוש הטכנולוגי היוקרתי ביריד המסחר הבינלאומי (CIIF) שנערך ב-20 לנובמבר בעיר שנגחאי.

פאנל השופטים ביריד, המהווה את אחד הכנסים החשובים בסין בו מציגים טכנולוגיה חדשנית, ציין בהחלטתו את העיצוב הייחודי והפונקציונאליות יוצאת הדופן של המכשיר. מוקדם יותר השנה תרמה Carestream Health מספר מערכות הדמייה ניידות מדגם CR-ITX 550 מבית אורקס לצלב האדום בסין, כדי לאפשר ביצוע צילומי רנטגן לנפגעי רעידת האדמה במחוז סיצ'ואן שבדרום-מערב המדינה.

ספקי השירות הרפואי בארגון הצלב האדום שיבחו את יכולות המערכות הניידות, אשר סיפקו הדמייה רפואית מהירה ואיכותית, ואף איפשרו התייעצויות רפואיות שהתבצעו מרחוק באמצעות טלרדיולוגיה על יותר מ-600 מיקרים קליניים.

לדברי דן שלזק, מנכ"ל חברת אורקס ישראל, מדובר בהישג בינלאומי המהווה הכרה בטכנולוגיה המתקדמת שפותחה על ידי ההון האנושי של החברה בישראל על ידי השוק הסיני העצום. "אנו צופים גידול משמעותי במכירת מערכות אלו בשוק הסיני במהלך השנה הקרובה.



לדברי גיא יוחנן, מנהל המוצר בחברה, "מערכות הרדיוגרפיה הממוחשבת שלנו זוכות בדריסת רגל משמעותית בשוק ומוכיחות את ערכן פעם אחר פעם. בנוסף לזכייה בפרס יוקרתי זה אנו גאים ביכולת של המערכות שלנו לסייע לצוות הרפואי ולקורבנות רעש האדמה הטראגי שהיכה במחוז סצ'ואן, ובתפקידן של המערכות המתקדמות בסיוע לאתלטים שנטלו חלק באולימפיאדת בייג'ינג במסגרת המרפאה האולימפית".

חברת אורקס הישראלית, הנה חברת בת בבעלות מלאה של Carestream Health. החברה עוסקת בפיתוח של מערכות רנטגן ממוחשבות ומעסיקה כ-100 עובדים במרכז פיתוח ויצור ביוקנעם.

Carestream Health, Inc. הינה ספק מוביל של מערכות הדמייה רפואיות ודנטליות ופתרונות מערכות מידע רפואיות, מערכות הדמייה מולקולריות למחקר רפואי ופיתוח תרופות, ופילם לצילומי רנטגן ומוצרי הדמייה דיגיטליים לבדיקות אל-הרס.
מחזור המכירות של Carestream health עומד על כ- 2.5 מיליארד דולר עם למעלה מ-8,100 מועסקים ברחבי העולם.
מוצרי החברה נמצאים בלמעלה מ-90% מבתי החולים ברחבי העולם.

חזרה להנדסה רפואית





כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח