מערכת רנטגן חדשה Point Of Care CR 360

אורקס משיקה מערכת CR (רנטגן) חדשה בעלת איכות תמונה מתקדמת

מאת הודעות לעיתונות.

orex

אורקס השיקה מערכת רנטגן חדשה Point Of Care CR 360 שמאפשרת איכות תמונה משופרת.

העיצוב הקומפקטי של מערכת הרנטגן השולחנית מאפשר יכולות הדמייה לרדיולוגיה כללית ולהדמייה דנטלית, והמשקל הקל שלה מאפשר להציבה כמערכת שולחנית או בתצורה ניידת, המאפשרת את שינועה וניודה אל החולה.

המערכת החדשה, CR 360, מציגה תמונות ברזולוציה גבוהה עם רמת רעש נמוכה מהמערכות הנוכחיות. המערכת מתוכננת להיקפי עבודה נמוכים עד בינוניים, בבתי חולים ובקליניקות, ותומכת בכל המידות הסטנדרטיות של הקסטות. כמו כן תומכת המערכת ב – 13 שפות שונות.

לדברי דן שלזק, מנכ"ל אורקס ישראל: "החברה צופה כי המערכת החדשה תאפשר לה להרחיב ולחדור לפלחי שוק נוספים מעבר לשווקים בהם היא פועלת כיום".

חברת אורקס הישראלית הינה חברת בת בבעלות מלאה של Carestream Health. החברה עוסקת בפיתוח של מערכות רנטגן ממוחשבות ומעסיקה כ-100 עובדים במרכז פיתוח ויצור ביוקנעם.
Carestream Health, Inc. הינה ספק מוביל של מערכות הדמייה רפואיות ודנטליות ופתרונות מערכות מידע רפואיות, מערכות הדמייה מולקולריות למחקר רפואי ופיתוח תרופות, ופילם לצילומי רנטגן ומוצרי הדמייה דיגיטליים לבדיקות אל-הרס.
מחזור המכירות של Carestream health עומד על כ2.5 מיליארד דולר עם למעלה מ-8,100 מועסקים ברחבי העולם. מוצרי החברה נמצאים בלמעלה מ-90% מבתי החולים ברחבי העולם.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח