למרות המיתון

EZQuant גייסה 150 אלף דולר מפלטוניקס

מאת הודעות לעיתונות.

Electronic Lab Notebook

חברת EZQuant, המפתחת טכנולוגית "מחברת אלקטרונית" למעבדות מחקר בתחום הביו-רפואה, גייסה 150 אלף דולר מהמדגרה הטכנולוגית של פלטוניקס.
בשיטת העבודה במדגרה של פלטוניקס, משקיעה המדגרה שעות עבודה ותכנות בהיקף הכספי עליו סוכם, תמורת מניות בחברה. לצורך מימון פעילותה מוכרת המדגרה חלק מהמניות לאנג'לים.



מחברת המעבדה האלקטרונית (Electronic Lab Notebook) פרי פיתוחה של EZQuant, עומדת בתקן 21CFR11 של ה-FDA, ומאפשרת את ריכוז הידע במעבדות ובמכוני המחקר הביולוגיים בצורה יעילה ונגישה יותר, תוך שמירה על נהלי המחקר המקובלים בתחום זה.
המחברת האלקטרונית מאפשרת למדענים, בעולם המידע המתפתח, גמישות באיסוף, ארגון וניהול מידע ממקורות שונים.

החברה מוכרת כבר, בהיקפים קטנים, ללקוחות בישראל ובחו"ל. שיתוף הפעולה עם המדגרה מיועד לסייע לה להמשיך ולפתח את תוכנת המחברת האלקטרונית, וכן להשיק מערכת מכירה מתקדמת, אשר תהפוך את רכישת התוכנה לנגישה עבור כל חוקר בעולם.
במקביל פועלת החברה לגיוס סכום כסף נוסף עבור הקמת מערך שיווק ותמיכה נרחב ללקוחותיה.



איתי זנדבנק מנכ"ל משותף בפלטוניקס: "אנו שמחים על הצטרפותה של EZQuant למדגרה. לאחר שבחנו את החברה, היזמים, והמוצר אנו מאמינים כי מדובר בפיתוח נדרש בקרב קהלי היעד של המוצר ולראיה – הוא מעורר
כבר בשלבי הפיתוח התעניינות וביקושים בשוק, בארץ ובעולם". חברת EZQuantהוקמה בשנת 2007 ע"י ד"ר אופיר לוי וד"ר גל אופיר, שעסקו עד להקמת החברה במחקר באוניברסיטת ת"א.

איתי זנדבנק הוא מנכ”ל Platonix Joint Ventures, מפעילת המדגרה הטכנולוגית.
המדגרה מסייעת למיזמי תוכנה בתחילת דרכם לעצב ולפתח את הגרסה הראשונה של המוצר או השירות שלהם, כשאת התשלום עבור שעות העבודה היא מקבלת בצורת מניות במיזם.
החברה האם, פלטוניקס טכנולוגיות עוסקת בייעוץ לחברות תוכנה, ובין לקוחותיה הבורסה לניירות ערך בתל אביב, SunGard STeP וחברות מובילות נוספות.

חזרה להנדסה רפואית






WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח