TAG זכתה בקמפיין השנה

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

TAG Carrera Micrograph




20 בנובמבר 2011

בסוף השבוע האחרון, במהלך האירוע היוקרתי "שעון השנה" שאורגן על ידי ענקית התקשורת הבינלאומית Ringier בג'נבה, זכה קמפיין מותג השעונים השוויצרי היוקרתי TAG Heuer שהציג את שעון ה- Micrograph ועוצב על ידעי סוכנות הפרסום CLM BBDO פריז, כקמפיין הטוב ביותר בעולם בתעשיית השעונים לשנת 2011.



על מנת להמחיש את החדשנות כמו גם את מימד הדיוק יוצא הדופן שבו מתהדר השעון הייחודי, מדובר בשעון המכאני הראשון בעולם שאומד ומציג את 1/100 השנייה באמצעות מחוג מרכזי, חתרו אנשי סוכנות הפרסום המובילה להצגת ויז'ואל יצירתי, אוונגרדי ובלתי צפוי בדומה לשעון. היה זה הכרחי להדגיש את האומנות שבייצור שעונים ובו בזמן להעביר מסר פשוט :רמת דיוק גבוהה. על מנת ליצור זאת, בחרו אנשי הקריאטיב בטבע כמוטיב המדויק ביותר, כאשר במרכזן של מודעות הפרינט מופיעות ציפור וצפרדע , חלק בלתי נפרד ממנו, כדמויות רובוטיות הבנויות מחלקי השעון.



TAG Heuer The win of Micrograph campagin

הקמפיין נבחר לקמפיין הטוב ביותר לשנת 2011 על ידי צוות אנשי מקצוע מתחום התקשורת שהעריכו את התחכום שבויזואל ותפסו את משמעות דיוק הזמן שמיוצגת בדרך אומנותית זו.

בארץ, מתוכנן לעלות הקמפיין בחודש ינואר הקרוב. לארץ מיובא המותג TAG Heuer, על ידי קבוצת פלאנט שבבעלותם של אלי הולנדר ורינה וג'ק בר מבעלי טמפו.

TAG Heuer- אדוארד הוויר נמשך מילדותו לנושא הזמן. בשנת 1860, והוא בן 20 בלבד, פתח את בית המלאכה הראשון שלו לשעונים, מתוך מטרה לשפר את תחום מדידת הזמן.
תשע שנים לאחר מכן המציא הוויר את מנגנון הcrown winding הראשון עבור שעוני כיס, שאפשר למתוח את השעונים באמצעות קפיץ ולהגביר את יעילותם. מאז הפך המנגנון לאלמנט הכרחי בעולם השעונים. שיפורים וטכנולוגיה מתקדמת, הפכו את המותג עם השנים למוביל בתחומו ובין לקוחותיו הידועים, נשיא ארה"ב הארי ס. טרומן, הנסיך השוויצרי וויליאם, גנרל אייזנהאואר, נשיא ארצות הברית ברק אובאמה ועוד.
TAG HEUER ידוע בקשר חם ורב שנים עם עולם מרוצי מכוניות. בשנת 1960 הושק שעון הCARRERA- כמחווה למרוץ שהתקיים באותן שנים. הפיכתם של מנצחי הגרנד פרי לפרזנטורים של TAG הפכה מאז למסורת.
בין המציגים: פרננדו אלונסו , איירון סנה , לואיס המילטון ואחרים. בין הפרזנטורים הבולטים של המותג בשנים האחרונות ליאונרדו דיקפריו ,בראד פיט ,מאט דיימון ,טייגר וודס ,מריה שראפובה , אומה טורמן, לואיס המילטון ועוד.





חזרה לאופנה וסטייל

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח