החלפת השעון מחורף לקיץ: שעון הקיץ כבר כאן

ב- 30 למרץ יוחלף שעון החורף לשעון הקיץ: מגמות, עיצובים וטכנולוגיות חדשות בשוק השעונים

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

TW STEEL




14 בפברואר 2012

לזמן יש שעות משלו... ב- 30.3 מזיזים את השעון שעה אחת קדימה ויפה שעה אחת קודם, לסקור את הטרנדים החדשים בתחום, את הטכנולוגיות והעובדות על ענף השעונים בארץ ובעולם.

מנתוני חברת רולטיים המייבאת ומשווקת 20 מותגים בינלאומיים, בניהם: אומגה, סווטש, טיסו, הובלו, קנת' קול, CK ועוד, עולה כי שוק השעונים בישראל מגלגל כ – 400 מיליון שקל בשנה. מסקר שערכה החברה עולה כי בשנת 2011 חל גידול של כ – 10% במכירת שעוני היד בישראל, לעומת שנת 2010. עוד עולה מהסקר כי 60% מהישראליים רוכשים בארץ שעוני יוקרה ו – 40% רוכשים שעונים שמחירם עד 1000 ₪.

לדברי אבי מרקוביץ מנכ"ל קבוצת רולטיים: שוק השעונים בארץ ממותג מאוד. 90% מהנשאלים בסקר ידעו להגיד את שם המותג אותו הם עונדים. 45% מהנשאלים הגדירו כי הם רוכשים שעון כאביזר אופנתי.

עוד עולה מהסקר כי 79% מהישראליים רוכשים את השעון בארץ, רק 7% רוכשים בחנויות הדיוטי פרי והשאר רוכשים בחו"ל.



לדברי מרקוביץ: "שוק השעונים בשנה וחצי האחרונות פורח בישראל. כיום רכישת שעון כדאית בארץ, בשל רמת המחירים הזהים ובדרך כלל זולים לעומת מחירם באירופה. לדוגמא: מחירי שעוני סווטש נעים בישראל החל מ – 229 ₪ עד 749 ₪, שעוני האופנה של קנת' קול או C.K נעים החל מ 300 ₪ , שעוני טיסו המותג השוויצרי האיכותי הספורטיבי המוביל החל מ 1290 ₪.

למי שרוכש שעון יוקרה כסמל סטטוס חברת הובלו הנחשבת לאחת ממותגי העל בתחום השעונים בעולם מציעה בישראל שעונים החל מ – 37 אלף ₪.

HUBLOT

לדברי מרקוביץ: "שעון, כבר זמן רב אינו נחשב כפריט המורה רק על השעה. המגמה העולמית מראה כי יש חזרה לענוד שעונים שהפכו כפריט אופנה ויותר מכל- כסמל סטטוס גרידא. כמו כן החברות המובילות בתחום הצליחו להכניס לשעונים פונקציות וחידושים כמו: תאריכון חודשי ושנתי , מד טמפרטורות, מד גובה, מצפן, חיזוי מזג האוויר, מסך מגע ,שעון מעורר, שעונים לעיוורים ועוד הרבה פונקציות נוספות העוזרות לנו ביום יום".

עוד עולה מהסקר כי 60% מהישראלים עונדים שעוני יד ומחזיקים לפחות 2-3 מותגים שונים. 75% מהישראלים מתעוררים בבוקר בעזרת יקיצה מאולצת, מתוכם כ - 40% אחוז באמצעות שעוני היד ו-35% באמצעות השעון המעורר או הטלפון הסלולרי.

לדברי אבי מרקוביץ: גם בישראל כמו ברחבי העולם נמשכת המגמה של גידול במכירת של שעוני יוקרה בקרב נשים וגברים, הרואים בשעון סמל סטטוס ופריט אופנה מוביל. בארצות רבות המותג אותו אתה עונד אומר הכל על האדם, ותחילת פגישות בין אנשי עסקים הינה השוואה בין השעונים המיוחדים שלהם , איכותם, המנגנון והפונקציות המיוחדות שלהם. לגברים שביננו זהו התכשיט העיקרי שלהם.

קרין קיש מנהלת מותג שעוני אומגה בישראל מוסרת: "מבחינת טרנדיים הקיץ הקרוב מתחזקת המגמה של שעונים דקים משובצים אבנים יהלומים או אבני חן בשלל צבעים.

להבדיל מגברים רוב הנשים עדיין מעדיפות שעונים בעלי מנגנון קווארץ- כלומר עם סלולה, בעוד גברים המעוניינים בשעון "רציני" יעדיפו שעון בעל מנגנון מכני שהוא היחיד שנחשב בעיניהם לשעון "אמיתי".

לדבריה: " שעון נחשב יהיה תמיד השעון השוויצרי, הנתפס כשעון יוקרתי לעומתו השעונים היפאניים, טובים ככל שיהיו, אינם נחשבים לשעוני יוקרה".

עוד מסרה קיש: "חשוב לציין כי הערך החשוב ביותר בשעון הוא הדייקנות ואמינותו. כיום מעבר לכך, רוכש השעון ירצה שהשעון יהלום את זרועו מבחינת גודלו, מבנהו וצבעו ויותר מכל השעון אמור כסמל סטאטוס להיות בעל נוכחות על היד ולצוד את עיניהם ותשומת ליבם של הסובבים".

לדברי קיש: "החידושים העיקריים בענף השעונים לקיץ הקרוב הוא בעיצובים החדשניים והטכנולוגיות". בתחום העיצובים הצבעוניות חוגגת והרצועות הפכו לפריט אופנה לכל דבר. העיצוב המרובע והעגול הן המילה האחרונה. מגמה נוספת שהשתלטה השנה הוא המראה הספורטיבי, כמו באופנה השפעת האולימפיאדה באנגליה, הגיעה גם לתחום השעונים וניתן למצוא שעונים עם סמלים, צבעים ועיצובים בהשראת סוגי ספורט שונים. בנוסף, אומגה מוציאה מהדורות מוגבלות לכבוד אוליפיאדת לונדון 2012. כמו גם חברת הובלו משיקה בימים אלה סדרת מוגבלת של שעוני קבוצת בכדור רגל מנצ'סטייר יונייטד שמחירם לצרכן החל מ – 125 אלף ₪.



Swatch

בין שלל המותגים שמחזיקה קבוצת רולטיים ניתן להבחין בחידושים רבים במותגים השונים כך לדוגמא חברת השעונים סווטש משיקה בימים אלה טכנולוגיה חדשה לשעונים הוותיקים משוויץ, שעוני טאץ' בעלי מסך מגע LCD גדול ללא כפתורי לחיצה הנמכרים בארץ במחיר של 569 ₪ בלבד. חידוש נוסף שמציגה החברה הממחיש את המחויבות של

סווטש למצוינות טכנית ללא פשרות הינם דגמים חדשים של שעונים צבעוניים בהם המנגנונים הפנימיים של כל שעון נותרו חשופים לחלוטין במחיר של 329 ₪.

חידושים נוספים ניתן לראות גם מותגי היוקרה קלווין קליין וגוצ'י. גוצ'י כחברה הידועה בעלת חזון יצירתי הצהירה כי במהלך שנת 2012 יושק בארץ ליין רחב של שעונים המשלבים את עץ הבמבוק, המלווה את החברה כאייקון של שנים במוצרי האופנה שנה, כך גם חברת קלווין קליין תשיק במהלך חודש אפריל שעון ייחודי המתלפף על היד בדיוק כמו ספר תהילים.

מותג נוסף הידוע בשיתופי הפעולה הרבים שלו, הינו מותג שעוני היוקרה "הובלו" אשר משיק בימים אלה סדרת מוגבלת של שעוני קבוצת בכדור רגל מנצ'סטייר יונייטד שמחירם לצרכן החל מ – 125 אלף ₪ ושיתוף פעולה נוסף עם חברת המכוניות פררי. כמו כן, בחודשים הקרובים ישיק המותג סדרת שעונים במהדורה מוגבלת של שחקן ה-NBA הידוע דווין וויד שיימכר בישראל ב- 123,800 ₪.

מותג השעונים הדני אובאקו מציע הקיץ הקרוב שעון ידידותי לסביבה, הסוללה בשעון אינה מכילה עופרת וכספית.
מחירו לצרכן: החל מ 350 ש"ח

מותג היוקרה אומגה ישיק הקיץ בעולם ובישראל ליין שעונים בהשראת אולימפיאדת לונדון 2012 שעון מסדרת SeaMaster לימיטד אדישן. השעון יוצר במהדורה מוגבלת של 1,948 יחידות בלבד, השעון מגיע עם תעודה מיוחדת ועם מדלית זהב , גודל השעון 39ממ.
מחיר השעון 29,700 ₪

בנוסף, השנה חוגגים סרטי ג'יימס בונד 50 שנה ולכבוד כך אומגה מוציאה שעון לימיטד אדישן מיוחד שיגיע לארץ בסוף חודש מרץ. השעון הינו ממשפחת SeaMaster בעל מנגנון אוטומטי, 41ממ ומחירו יהיה 24,750 ₪.

חברת רולטיים מעניקה טיפים ועצות לרכישת שעון חדש:

מה צריך לבדוק שרוכשים שעון חדש:

- לקנות שעון רק מיבואן מוכר או חנות המאושרת על ידי היבואן כנציגתו והינה בעלת מוניטין מוכר. יש להימנע מקנית שעונים ללא "אבא" !

- להקפיד לרכוש שעון עם אחריות יבואן מסודרת - תעודת אחריות חתומה ומאושרת על ידי היבואן הרשמי, בנוסף שימו לב לתוקף האחריות.

- מותג צריך להיות מוכר בעולם , להימנע מקנית מותגים בלתי מוכרים , ניתן להיעזר באינטרנט ללימוד על המותגים השונים.

- בקנית שעון יקר יש להקפיד שהמותג מוביל בעולם, החומרים איכותיים , ניתן ללמוד על כל פרטי המוצר מהאינטרנט ולהשוות למוצע.

- חשוב שקופסת השעון תהיה איכותית, בכדי לשמור על השעון לאורך זמן.

- חשוב שציפוי השעון והרצועה יהיו עבים ואיכותיים, בכדי שהשעון לא יתקלף.

- לשים לב שלשעון יש יבואן מוכר המפעיל תחנת שירות, למקרים והשעון צריך טיפול או תיקון.

שעה טובה!





חזרה לאופנה וסטייל

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח