מה השעה? אשכולית אדומה!

מותג השעונים השוויצרי Philip Stein (פיליפ שטיין), משיק את סדרת פירות ההדר החדשה לקיץ בקולקציית השעונים הצבעונית והמוכרת FRUITZ, ומעלה את הצבעים החמים של קיץ 2012 לפרק כף היד.

Philip Stein FRUITZ summer 2012 citrus fr

28 ביוני 2012

השעונים המסוגננים בסדרה מעוצבים בהשראת פירות ההדר העסיסיים והנחשקים, כמו: אשכולית אדומה, מנדרינה כחולה, קלמנטינה, תפוז אדום, ועוד. במקום הספרות המורות על השעה, ניתן לראות את הזרעים הקטנטנים של הפירות, כאשר מחוגי השעות והדקות מעוצבים כעלי כותרת של פרח, ואילו מחוג השניות מעוצב כמקורו של יונק הדבש. כהמשך לקו העיצוב הצעיר והרענן, רצועת השעון עשויה סיליקון רך ונעים למגע.

מעצבי הסדרה שאבו השראתם מפירות ההדר העסיסיים המשלבים בין רצועת סיליקון בצבע אחד לבין בית השעון בצבע אחר. כך למשל, אחד הדגמים הבולטים בסדרה, דגם המנדרינה הכחולה, מכיל רצועת סיליקון בצבע תכלת ובית שעון בגוונים של צהוב וירוק. כמו כן, דגם האשכולית האדומה כולל רצועת סיליקון צהובה ובית שעון בגווני אדום. צבעי השעונים המדליקים מעניקים לעונדים אותם נוכחות ובולטות, המתאימות במיוחד לקיץ, היות ובלתי אפשרי להיות אדישים למראה הצבעוני ומלא שמחת החיים. הצבעים הבולטים מעניקים חוויה צבעונית ומפתיעה לגוף ולנפש, כך שכל שעוני FRUITZ ישדרגו כל "לוק" ויהפכו את ההופעה לשיקית ומדליקה.

קולקציית הפירות, סמל מובהק לחיים בריאים, מובילה את הקו המנחה את מותג השעונים השוויצרי Philip Stein (פיליפ שטיין), לאיכות חיים ברמה גבוהה. כל שעוני המותג, לרבות קולקציית FRUITZ, מסייעים לשמירה על הבריאות, מבחינת גופנית ונפשית, באמצעות טכנולוגיית התדר הטבעי הייחודית למותג. הטכנולוגיה פועלת באמצעות דיסק מתכתי ייחודי בגב השעון הפולט תדר טבעי באורך גל של 7.83 הרץ, אורכו הממוצע של הגל אותו מהדהדת האדמה. התדר הטבעי מנטרל את הקרינה האלקטרו-מגנטית הסובבת אותנו, זו המשפיעה על המערכת החשמלית הפנימית של גופנו, ובכך מאפשר פריקת מתחים מיותרים הנצברים בגוף במהלך היום. הדבר מוביל לאיזון גופני ונפשי ומאפשר שינה נינוחה ותפקוד רגוע יותר.

מחיר הדגמים החדשים במחיר השקה בחודשי יולי-אוגוסט, החל מ-699 ש"ח

להשיג ברשת GOLD TIME

Philip Stein FRUITZ summer 2012

מותג השעונים השוויצריPhilip Stein (פיליפ שטיין) הושק לראשונה בשנת 2002 מתוך הבנה שבימינו, כשטרנד הבריאות נמצא בעיצומו, יש צורך בטכנולוגיות שיגבירו את איכות החיים. השעונים משתמשים בטכנולוגיית התדר הטבעי NFT (natural Frequency Technology). הדיסקים בגב השעון משדרים על אותו תדר כמו כדור הארץ באורך גל של 7.83 Hertz ובכך מנטרלים קרינה אלקטרומגנטית המצויה במכשירים חשמליים כגון: טלפון סלולארי, מיקרוגל ועוד. כתוצאה מכך, מתאפשרת ירידה במתח הנפשי ושינה טובה יותר. עם השנים, בנוסף לשעונים, המותג פיליפ שטיין התפתח ויישם את טכנולוגיית התדר הטבעי בסדרת מוצרים, ביניהם מוטות יין וצמידי שינה. המותג מיובא ומשווק בישראל באופן בלעדי על ידי רשת Gold Time (גולד טיים).

עוד בלייף סטייל

עוד חדשות