עטי הנסיכה

Montblanc Grace Kelly

19 ביולי 2012

המותג היוקרתי MONTBLANC משיק מהדורה מיוחדת של סדרת עטים נשית, אלגנטית ומתוחכמת, אשר עוצבה בהשראת המראה הקלאסי והאצילי של נסיכת מונקו, גרייס קלי, שנודעה בעיקר בזכות יופייה הרב והיותה אייקון-אופנה בינלאומי במשך דורות רבים.

גרייס קלי נולדה בשנת 1929 בארצות-הברית למשפחה קתולית מהמעמד הגבוה, ולמרות התנגדות משפחתה, קלי עבדה כדוגמנית ולאחר מכן כשחקנית קולנוע. היא השתתפה בסרטים הנחשבים, עד ליומנו אנו, כקלאסיקות קולנועיות, כמו: "בצהרי היום", "חלון אחורי" ו"מוגמבו", בו שיחקה לצד כוכב הקולנוע קלארק גייבל ואף ניהלה איתו רומן. על סרטה "נערת הכפר" זכתה קלי בפרס האוסקר היוקרתי, אך זנחה את קריירת המשחק כאשר נישאה לרנייה, נסיך מונקו. לזוג המלכותי נולדו 3 ילדים: הנסיכה קרוליין, הנסיכה סטפני והנסיך אלבר השני, כיום נסיך מונקו. גם לאחר מותה הטראגי שנבע מתאונת דרכים ב-1982, קלי עדיין מוגדרת כאייקון-אופנה על-זמני ומשמשת "מודל לחיקוי" עבור מעצבים רבים.

Montblanc Grace Kelly

סדרת העטים שמשיק המותג כוללת 3 דגמים שעוצבו בהשראת האינטליגנציה שאפיינה את הנסיכה, וכמחווה סימבולית לשלושת ילדיה, שאותם החשיבה כאנשים החשובים ביותר בחייה. הדגם הראשון, Limited Edition 3 הינו מהדורה מוגבלת ויוקרתית של 3 פריטים בלבד העשויים זהב צהוב, הדגם השני, Limited Edition 29 מעוצב בצבע ורוד ומוגבל גם הוא ל-29 פריטים בלבד כאזכור לשנת הולדתה של קלי, והדגם השלישי Special Edition אינו מוגבל ובצבע שחור.

העטים בסדרה עשויים זהב-שמפניה ומשובצים ביהלומים ואבני אודם, כאשר מקור צורתם הנשית טמון במכסים שלהם, המעוצבים כמחשוף של אישה ומעליהם בולט דימוי ויזואלי לכתר ועליו חריטת מונוגרמת הנסיכה. ההשראה שנשאבה מהדרה של הנסיכה מתבטאת בציפורני העטים המוזהבות, מעוטרות בצורת לב חלולה ובחריטת המונוגרמה של נסיכת מונקו. בתהליך עיצוב העטים שובצה גם מחווה קטנה לנסיכות מונקו בדמות מעילי הצבא שלה, כאשר את ביטויה ניתן למצוא על מכסה העטים המשובץ מעוין נוצץ מאבני אודם.

Montblanc Grace Kelly

החל מ-4,042 ש"ח

להשיג בבוטיק MONTBLANC קניון רמת אביב ובבוטיק החדש בכיכר המדינה

MONTBLANC , אחד ממותגי היוקרה הבינלאומיים המובילים בעולם בתחום הלייף סטייל, שנוסד בשנת 1906 בגרמניה, החלה את דרכה כחברה לייצור עטים ומכשירי כתיבה כאשר בשנת 1924 הציגה את העט הנובע הראשון ובזכותו זכתה להכרה בינלאומית. ברבות השנים הרחיבה מונבלאן את קו מוצריה וכיום מייצרת גם שעונים, תכשיטים, מוצרי עור ומגוון אקססוריז.

עוד בלייף סטייל

עוד חדשות