העט של פינוקיו

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Montblanc Pinocchio




08 בנובמבר 2011

מאז 1992, משיקה MONT BLANC בכל שנה מהדורת עטי סופרים מוגבלת בעיצובים קלאסיים על זמניים כמחווה לסופרים מפורסמים, אשר אספנים ברחבי העולם ממתינים לה בקוצר רוח. השנה מוקדשת מהדורה זו לסופר האיטלקי קרלו קולודי, הנודע בעיקר בזכות יצירת המופת לילדים "הרפתקאותיו של פינוקיו", אחת מסיפורי הילדים המוכרות ביותר בתרבות המערבית.



קרלו קולודי, נולד ב-1826 בשם קרלו לורנציני בעיר פירנצה שבאיטליה למשפחה דלת אמצעים כבן לאב טבח ולאם חדרנית. מעסיקה של אימו אשר זיהה את הפוטנציאל הטמון, מימן את השכלתו ואפשר לו ללמוד פילוסופיה ורטוריקה. לאחר זמן קצר שעבד כעיתונאי בעיתון סאטירי, כאשר על מנת למנוע רדיפה אפשרית בחר בשם העט קולודי, שם הכפר הטוסקני שנולדה בו אמו. תחת שם זה, החל לכתוב את אחד מיצירות הילדים המפורסמות, "הרפתקאותיו של פינוקיו" שפורסמה ב-1883 וזכתה להצלחה בינלאומית במאה ה-20.



לאור הדבר, מהדורת העטים שמציג המותג מוקדשת כולה ליצירה זו כאשר כל פרט בעיצוב העטים עוצב במלוא תשומת הלב על מנת לשקף את יצירת המופת של קולודי. כך למשל, הדמויות מסיפורו של פינוקיו, הלוויתן הענקי, הצרצר הנאמן, השועל, החתול הערמומי והפיה הטובה מעטרים את ציפוי פקק העט. בנוסף, בורג שמשולב בקליפ העט מהווה סימבול למפרקים של המריונטה המפורסמת בזמן שמבנה הקליפס כקונוס מרמז על אפו של פינוקיו שגדל. מספר העט במהדורה המוגבלת וחתימתו של קולודי מקשטים את קצה הפקק ועל גבי ציפורן העט שעשויה זהב 18k, מופיעה חריטה של הצרצר.

3,444-11,144 שח'

להשיג בבוטיק MONTBLANC קניון רמת אביב





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח