חוגגים 190 שנים להמצאת הכרונוגרף במחווה ל-Nicolas Rieussec

Montblanc Nicolas Rieussec

23 באוקטובר 2012

לרגל חגיגות 190 השנים להמצאת שעון הכרונוגרף, סדרת השעונים המוכרת Nicolas Rieussec של המותג MONTBLANC (מונבלאן) מתהדרת בדגמים חדשים כמחווה ל-Nicolas Rieussec, אשר המציא את הכרונוגרף בשנת 1822.

שעון הכרונוגרף הינו שעון מכאני, אשר מלבד פעולתו הבסיסית של מדידת זמן- הוא מציע את פונקצית הכרונוגרף, שתפקידה למדוד יחידות זמן באופן עצמאי ונפרד ממדידת הזמן הסטנדרטית של השעון. השעון המקורי של Rieussec הגיע בקופסת עץ גדולה והיה מורכב משני גלגלים שחוברו לכוסית דיו קטנה. שעוני היד החדשים שעוצבו על ידי MONTBLANC עוצבו על פי עיקרון זה ובנויים משני דיסקים מסתובבים, המורכבים על מיסבים אדומים בוהקים ונראים כמעין "גשר" המחבר בין תתי המונה.

שעוני הכרונוגרף החדשים בסדרה זכו להכיל את המנגנון המכאני החדש Calibre MB- R210 ואת ה-Calibre MB R 200 ועוצבו בעיטורי אמייל 'גיושה' (Guilloche) עם חריטה של קווים דקים השזורים בדפוס ומראה מודרני של open dial. בנוסף, השעונים עוצבו בתוספת של אזור זמן נוסף בעל תצוגת יום ולילה, המראה את הזמן של ארץ המגורים ואת הזמן המקומי (זה שהעונד נמצא בו באותו הרגע). תצוגת היום והלילה מדווחת האם ברגע הנתון בארץ המגורים מדובר ביום או בלילה.

Montblanc NICOLAS RIEUSSEC הכרונוגרף המקורי
Montblanc NICOLAS RIEUSSEC :הכרונוגרף המקורי

הדגמים החדשים מתהדרים במסגרות העשויות פלדת אל-חלד, זהב אדום (חלק או עם יהלומים משובצים) או פלטיניום, ואילו רצועות השעונים עשויות פלדת אל-חלד ועור תנין חום או שחור עם אבזם כפול.

מחיר: החל מ-42,120 ש"ח
להשיג בבוטיק MONTBLANC קניון רמת אביב
ובבוטיק החדש בכיכר המדינה