מותג שעוני היוקרה השוויצרי "הובלו" ומותג המכוניות הנחשק פרארי חושפים לראשונה בישראל שני שעונים חדשים לגבר במהדורה מוגבלת אשר ייוצרו ב- 1,000 יחידות מטיטניום ו- 500 יחידות מזהב בלבד:

תחת השם BIG BANG FERRARI

הובלו פרארי טיטניום

13 בנובמבר 2012

ביג באנג פרארי כולל פיתוח בלעדי חדש של מותג השעונים הובלו - "מג'יק גולד", זהב 18 קראט עמיד בפני שריטות אשר נחשף רק לפני כמה חודשים בודדים בעולם

בנובמבר 2011, הוכרז באיטליה על הסכם שת"פ כולל בין מותגי העל הובלו, מותג שעוני היוקרה השוויצרי ופרארי, יצרנית מוכנית העל האיטלקית, שת"פ אשר שם את הובלו כשעון הרשמי של פרארי. עד כה השיקו השניים מהדורה אחת, סופר מוגבלת, של 20 שעוני טור ביליון אשר מחירם לצרכן הגיע ל -1 מיליון ₪.

בימים אלה חושפים השניים, לראשונה בישראל, שעון חדש לגבר במהדורה מוגבלת אשר ייוצר ב- 1000 יחידות. השעון עשוי מטיטניום ו-500 יחידות מזהב בלבד.

הובלו פרארי טיטניום

שעון ה"ביג באנג" פרארי מסמן אבולוציה בעיצוב של סדרת ה"ביג באנג" האייקוני – הראשון מאז שהסדרה הושקה ב 2005 – אשר משלב חומרים, מכניזם וסטייל בצורה אשר תואמת את ה- DNA הייחודי של הובלו ופרארי: חדשנות, ביצועים, טכנולוגיה וייחודיות.

השעון החדש משלב בכתר השעון את האות "H" (הלוגו של הובלו), אשר חושף לגמרי את המנגנון שלו דרך זכוכית ספיר העשויה מקריסטל. צג הדקות בשעון הממוקם בשעה 3 עוצב כמו לוח מחוונים של מכונית פרארי ובו נמצא גם התאריך הנצבע בגוון צהוב. כמו כן, הסוס האייקוני של פרארי ממוקם בשעון בשעה 9.

הובלו פרארי טיטניום

ניתן להשוות את מנגנון ה UNICO בשעון למנוע מירוץ הטוב ביותר שנבחר, עוצב ופותח ע"י הובלו על מנת לתת את כל העוצמה לביג באנג החדש. השעון מגיע עם לא פחות מ 330 רכיבים, פאוור רזרב של 72 שעות ועמיד בפני מים עד לעומק של 100 מטר.

הובלו פרארי טיטניום

השעון מגיע עם שתי רצועות הניתנות להחלפה בקלות ע"י מערכת החלפה חדשנית אשר עוצבה בהשראת המכניזם של חגורות הבטיחות של פרארי.

מחירים לצרכן:
פרארי טיטניום – 127,780 ₪
פרארי זהב – 178,000 ₪

ניתן להשיג בסניף קניון רמת אביב ונתניה של רשת אימפרס
רשת חנויות לשעוני יוקרה ותכשיטים
www.impress-stores.co.il