מערבולת של זהב

GOLD TIME GOLD WHIRLPOOL

17 ביולי 2012

בחירת תכשיטים הינה תלוית אופי, ישנן כאלה שיעדיפו קווים ישרים, חלקים וברורים המעניקים מראה קלאסי ועדין, וישנן שיעדיפו את המחוספס והאסימטרי למראה של שבירת המוסכמות; סדרת התכשיטים GOLD WHIRLPOOLהחדשה מבית GOLD TIME מתאימה לשני הצדדים.

סדרת התכשיטים החדשה עוצבה בהשראת הסגנון המודרני, עשויה זהב עם שיבוץ יהלומים ומתאימה לכל הופעה, בין אם מדובר בשמלת ערב שחורה ואלגנטית או בין אם מדובר בג'ינס וטריקו לבנה למראה קליל וצעיר.

התכשיטים בסדרה מורכבים מחישוקי זהב עגולים המתחברים יחדיו למקשה אחת, ויוצרים תצורת מערבולת למראה מעורב של אלגנטיות, לצד שבירת הגבולות העיצוביים בו זמנית.

GOLD TIME GOLD WHIRLPOOL

בין הפריטים הבולטים בסדרה, תליון המורכב שתי מקשות של חישוקי זהב קטנים וחישוק זהב נוסף משובץ יהלומים, התלוי על שרשרת ארוכה בעלת מספר לולאות למראה עכשווי ועדכני; עוד ניתן למצוא בסדרה, טבעת המורכבת גם היא חישוקי זהב קטנים משולבי יהלומים, על בסיס זהב מרוקע ומבריק.

מחיר: שרשרת- 5,100 שח'
טבעת- 7,599 שח'

להשיג ברשת GOLD TIME
רשת החנויות GOLD TIME מבית נויבואר נוסדה בשנת 1942 ומתמחה בצורפות גבוהה, שענות ותכשיטנות עילית. הרשת משווקת את מותגי היוקרה המובילים בעולם בתחום השעונים והתכשיטים, כדוגמת Philip Stein, Charriol, Rotary, DREYFUSS, MONTBLANC ועוד, והיא מבעלי זכייני ROLEX וזכיין בלעדי לשעוני OMEGA בירושלים. לצד אלו, מקפידה הרשת להציע ללקוחותיה גם מותגים איכותיים במחיר השווה לכל כיס.
רשת GOLD TIME נוסדה על-ידי מרדכי נויבואר, ניצול שואה שעלה לארץ ישראל והקים את בית המלאכה הראשון במרכז העיר ירושלים. בשנים האחרונות, התרחבה GOLD TIME והחלה לפעול גם מחוץ לירושלים, עם סניפים בערים מודיעין והוד-השרון.

עוד בלייף סטייל

עוד חדשות