לקראת השקת מערכת ההפעלה החדשה Windows 8

לוג'יטק משיקה מקלדת מוארת חדשה ל- Windows 8

Logitech® Keyboard K810

Logitech® Bluetooth® Illuminated Keyboard K810





17 באוקטובר 2012

• המקלדת החדשה מתחברת לשלושה מכשירים בו זמנית (מחשב נייד, טאבלט או סמארטפון)
• מזהה תנועות ידיים ומדליקה תאורה בעת התקרבות


לוג'יטק משיקה מקלדת חדשה במסגרת קטגוריית המוצרים חדשה ל- Windows 8 עליה הכריזה בשבוע שעבר. המקלדת הנטענת החדשה Logitech® Bluetooth® Illuminated Keyboard K810 פועלת באמצעות בלוטות' ויכולה להתחבר לשלושה מכשירים בו זמנית. המעבר בין שלושת המכשירים המוגדרים, כגון מחשב נייד, טבלט או סמארטפון נעשה באופן פשוט על-ידי לחיצת כפתור.

"כיום, כאשר רובנו משתמשים ביותר ממכשיר אחד מהלך היום, ראינו הזדמנות להקל על המעבר בין המסכים השונים באמצעות מקלדת שמחליפה את החיבור למכשיר בלחיצת כפתור", מסביר מייק קלבר, סגן נשיא לפיתוח מותג עבור פלטפורמות מחשוב צרכניות בלוג'יטק. "המקלדת מציעה את השילוב המוכר בין עיצוב ופונקציונאליות של לוג'יטק, ומוסיפה מימד נוסף של נוחות באמצעות סנכרון מכשירים בו זמנית. המקלדת מתאימה לשימוש עם כל המכשירים הפועלים על מערכות ההפעלה של אנדראויד או iOS.

ויהי אור
על מנת לשפר את נוחות השימוש בכל שעות היממה, מציעה המקלדת תאורה אחורית, המזהה את תנאי התאורה בחדר ומתאימה את עצמה אליה. כמו כן, למקלדת חיישן זיהוי תנועה, אשר מדליק את התאורה בעת שהוא מבחין בהתקרבות הידיים אל המקלדת.

המקלדת החדשה K810 מצוידת בסוללה פנימית הנטענת באמצעות כבל USB. בין הטעינות תפעל המקלדת לאורך 10 ימים, וניתן יהיה להשתמש בה גם במהלך טעינה. למקלדת כפתור כיבוי/הפעלה עם נורית חיווי המציגה את מצב הסוללה. כמו כן, ישנם כפתורים ייחודיים ל- Windows 8 המאפשרת ניווט מהיר וקל בין האפליקציות של מערכת ההפעלה החדשה.

מחיר וזמינות: צפוי להגיע לישראל בסוף השנה במחיר של כ-600 ₪.