LG משיקה מדפסת חכמה וניידת המדפיסה תמונות תוך כדי תנועה בכל זמן ומקום

PD221 Pocket Photo

PD221 Pocket Photo





25 בנובמבר 2012

• פרוטוקול Bluetooth, ו-NFC
• יצירת קודי QR ויישום יעודי ב-Google Play
• יישום ZINK לעמידות תמונה וחיסכון במחסניות דיו


LG אלקטרוניקה תשיק בתחילת השנה הקרובה בישראל של מדפסת PD221 Pocket Photo חכמה. המדפסת הזעירה הינה אביזר הנלווה המושלם לסמארטפונים, Pocket Photo של LG מציעה תמונות באיכות גבוהה ומספקת את החיבור האלחוטי המושלם. יישום הסלולר של Pocket Photo לאנדרויד הנלווה למדפסת, שניתן להורידו מ- Google Play מאפשר למשתמש לערוך במהירות את התמונות כמו כן לשלב את קודי ה-QR המקשרים לפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות.

"תמונות מודפסות מציעות את המשיכה והקסם שאינן מעבירות תמונות על המסכים מודרניים ביותר," אומר זיו קוריצקי, מנהל השיווק של LG ישראל. "אתה הרי לא יכול לתלות תמונה דיגיטלית על הקיר בעבודה. כדי שהתמונה תקבל את היחס המגיע לה אתה צריך להדפיס אותה. המדפסת הניידת החכמה של LG הופכת את הליך ההדפסה לקל באופן מדהים ולחסר מאמץ."

PD221 Pocket Photo

הדפסה נבונה
LG Pocket Photo היא אחת המדפסות הניידות הקטנות והקלות ביותר בשוק, וגודלה 72 x 120 x 24 מילימטרים, כאשר משקלה הוא 215 גרם בלבד. המדפסת עוצבה לניידות ושימושיות מושלמת כאשר היא מייצרת תמונות בגודל 5.1 x 7.6 סנטימטרים מה שהופך את המדפסת לבת לוויה המושלמת לסמארטפון.

מדפסת ה- LG Pocket Photo תומכת בפרוטוקולים בלוטוס ו-NFC ויישום הדפסה ZINK אשר מונע צורך בשימוש במחסניות דיו יקרות ערך כאשר חום ממוקד מפעיל את ההליך הכימי הבונה צבע על נייר ZINK 2.0 מיוחד וגם משמרת את התמונות לאורך זמן.

עוד בגאדג'טס

עוד חדשות