Xperia S – הסמארטפון הראשון מבית Sony נחת בישראל

הסמארטפון הראשון מסדרת Xperia NXT החדשה – הדור הבא של הסמארטפונים מבית Sony

Xperia S

24 במאי 2012

• חווית ה-HD של Sony מתהדרת במסך עם Mobile BRAVIA® Engine לצפייה חדה

• ניתן להשיג החל מהיום ברשת פלאפון ובימים הקרובים גם בפרטנר


Xperia™ S, הסמארטפון הראשון מסדרת Xperia NXT החדשה – הדור הבא של הסמארטפונים מבית Sony. Xperia S החדש הוא סמארטפון אנדרואיד, המספק חוויית צפייה יוצאת מגדר הרגיל עם מסך ברזולוציה גבוהה, חוויות HD הייחודיות ל-Sony, עם מצלמת 12 מגה-פיקסל עם חיישן Exmor R™ לצילום בתנאי תאורה חלשה וצילום תמונות תוך 1.5 שניות ממצב השהייה. בנוסף, Xperia S מצויד במעבד כפול ליבה במהירות GHz 1.5 לביצועים מהירים יותר. מושק על פלטפורמת אנדרואיד 2.3.7 (Gingerbread), ובמהלך החודשיים הקרובים ישודרג לגרסת אנדרואיד 4.0 (Ice Cream Sandwich). את המכשיר ניתן להשיג בצבע שחור, החל מהיום ברשת פלאפון ובימים הקרובים גם בפרטנר.

Xperia S בעולם התוכן של Sony
Xperia S החדש מאפשר קישוריות נוחה למסכים מרובים (4 screens connectivity) עבור צרכנים המבקשים לשתף תוכן וליהנות ממנו על גבי המסך המתאים ביותר לסיטואציה, בין אם זה מקלט טלוויזיה, סמארטפון, לפטופ או טאבלט. משתמשים יכולים לצפות בתוכן המועדף עליהם בפורטל Sony Entertainment Network באמצעות ה XPERIA S עם יציאת HMDI, לשתף תמונות אל מקלט הטלוויזיה ללא כבלים ובמגע יד בלבד. Xperia S תומך בטכנולוגיית NFC (תקשורת אלחוטית קצרת טווח), המאפשרת למשתמשים לשתף תוכן האחד עם השני, ולהתאים פרופילים בסיסיים שיהפכו את חיי המשתמשים לנוחים יותר (הפעלת ה GPS, שליחה אוטומטית של הודעת טקסט מתוזמנת ועוד)

חוויות ה- Entertainment הגדולות והטובות ביותר מבית Sony
Xperia S מאפשר גישה למגוון חוויות בידור עשירות בפורטל Sony Entertainment Network. שירות Music Unlimited מציע נגישות לקטלוג עולמי של כ-10 מיליון שירים ובמקביל, ניתן למצוא בשירות Video Unlimited שלל סרטים שוברי קופות ותכניות טלוויזיה מכל האולפנים המובילים.

Xperia S הוא גם סמארטפון PlayStation™ Certified, המבטיח חווית גיימינג איכותית באמצעות הסמארטפון, וגישה לחנותPlayStation Store.

עיצוב ייחודי
Xperia S מציג גישת עיצוב חדשה המכונה "Iconic Identity". העיצוב יועתק לכל סדרת Xperia NXT, וייצור מראה פשוט וחזק, שניתן לזהותו באופן מיידי. הפס השקוף בבסיס המכשיר יוצר צללית מוכרת בה מסך התצוגה מודגש באופן בולט. בנוסף, הוא מספק אפקטים של תאורה, ומשלב את רכיבי האנטנה.

ממשק המשתמש עוצב מחדש על מנת שיתאים לעיצוב המינימליסטי של ה- Xperia S. תצוגת רקע ססגונית נעה על פני מסך הבית, ועושה שימוש בטכנולוגיית HD Reality Display.

המאפיינים העיקריים של Xperia S
• תצוגת Reality Display בגודל 4.3 אינץ' עם Mobile BRAVIA® Engine ברזולוציית HD (1280 x 720), וכמו כן, מצלמה קדמית(720p) ואחורית(1080p) בפורמט HD.

• מעבד כפול ליבה GHz1.5 לגלישה והורדת תוכן במהירות, אותו ניתן לאחסן בזיכרון פלאש פנימי של 32 ג'יגה בייט.

• מצלמה אחורית, 12 מגה פיקסל עם חיישן Sony Exmor R™ for mobile, יחד עם Fastest Capture לצילום תמונות תוך שנייה וחצי היישר ממצב השהייה.

• NFC (תקשורת אלחוטית קצרת טווח) מאפשרת גישה למגוון הולך וגדל של אפליקציות ושירותים התומכים גם בטכנולוגיה זו וגם ב- Xperia SmartTags.

• Xperia S
מספק חוויית HD מלאה על גבי מסך הטלוויזיה באמצעות שימוש בטכנולוגיית DLNA וחיבור HDMI, וכן ב- BRAVIA Sync, לשליטה על מכשיר ה-Xperia S בחיבור לטלוויזיה ובשימוש בשלט.

Smart Extras לאנדרואיד
השקת מכשיר ה-Xperia S נתמכת על השקתם של שלושה אביזרי Smart Extras™ העתידים להעצים את חוויית השימוש במערכת האנדרואיד, ולספק תוכן לסמארטפונים בדרך חדשה לגמרי.

Xperia Smart Tags – הפעילו את הגדרות הסמארטפון שלכם ברגע
ניתן להפעיל את Xperia Smart Tags במכשירי סמארטפון התומכים בטכנולוגיית NFC, כולל מכשיר ה-Xperia S. בהצמדת (tap) ה אקספריה S ל- Smart Tag, הדומה בגודלו וצורתו למטבע קטן, נפתח פרופיל בסיסי במכשיר, כגון שעון מעורר של ה-SmartTag ליד המיטה שלכם, או אפליקציית ניווט GPS של ה-SmartTag ברכב שלכם. פרופילים אלו ניתנים להתאמה אישית באופן פשוט על-פי טעם אישי, ומעוצבים לחסכון בזמן ולהפיכת חיי הצרכנים נוחים יותר.

SmartWatch – קבלו גישה לאפליקציות ולפיצ'רים של הסמארטפון עם תצוגה זעירה עבור אנדרואיד
SmartWatch הוא אביזר תצוגה זעירה לתקשורת בין מכשירי אנדרואיד באמצעות בלוטות' (Bluetooth). משתמשים יכולים למשל, לקבל גישה נפרדת להודעות טקסט, לעדכוני רשתות חברתיות ולניהול שיחות או מוזיקה. התצוגה מוצגת על גבי רצועה שניתן לענוד אותה על היד כמו שעון. אפליקציות המאפשרות למשתמשים להפוך את חוויית ה-SmartWatch שלהם לאישית יהיו זמינות בחנות ב- Android™ market.

מערכת אוזניות אלחוטית Smart Wireless Headset pro – אוזניות BT שעושות הכל
מערכת אוזניות בלוטות' (Bluetooth™) סטריאו עבור מכשירי סמארטפון מסוג אנדרואיד מציעה פיצ'רים מולטי פונקציונאליים בנוסף לסאונד מעולה. על גבי תצוגת המסך של Smart Wireless Headset pro משתמשים יכולים לקרוא הודעות, לראות שיחות נכנסות, לקבל גישה להודעות לוח שנה ועוד. כאשר המערכת אינה מחוברת למכשיר, היא משמשת כנגן MP3 וכרדיו עצמאיים.