לראשונה בישראל: מסך תלת-מימד ללא משקפיים של טושיבה

55ZL2

Toshiba 55ZL2



15 ביולי 2012

• Glasses Free 3D
• 4K Resolution (HD כפול 4)
• Face recognition


ניופאן, משווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה, משיקה בישראל את מסך התלת-מימד הראשון ללא משקפיים של טושיבה (Glasses Free 3D) המאפשר עד 9 אזורי צפיה. מדובר במסך המסחרי הראשון אשר יימכר בישראל. מחיר 49,990 ₪.

מסך ה- 55ZL2 מסדרת הדגל של מסכי טושיבה המבוססים על מעבד העל החדשני CEVO עם 7 ליבות, כולל גם את טכנולוגיית ה-Resolution 4K אשר מהווה את שיא הטכנולוגיה באיכות הצפייה ובעצם מציגה וידאו ברזולוציה הגדולה פי 4 מ- Full HD העומדת על 3840 x 2160 פיקסלים.

במסך ה- ZL2 כאמור ניתן לראות תלת מימד ללא משקפיים, או לראות תמונה דו מימד עם החדות הגבוהה ביותר שניתנת להשיג בכל מסך כיום.

בנוסף, המסך כולל טכנולוגיה שלFace recognition - זיהוי מקום פנים אשר מזהה עד ארבעה צופים ומתאימה את מיקומם על מנת לקבל את זווית הצפייה האופטימלית לצפייה בתלת מימד ללא משקפיים. טכנולוגייה זו כוללת חיישן תנועה, שבנוסף גם מכבה את המסך במידה ומזהה חוסר תנועה, על מנת לחסוך בחשמל.

ירון צפדיה, סמנכ"ל השיווק של ניופאן מציין כי טושיבה מסמנת לשוק את המקום והעתיד שתעשיית המסכים תגיע אליו בשנים הקרובות. מדובר כאמור במסך תלת מימד ללא משקפיים המסחרי הראשון אשר נמכר לצרכנים ומביא עימו חווית צפייה שטרם נראתה. שילוב של טכנולוגיות ידידותיות של זיהוי מיקום פנים, חיישן תנועה ורזולוציית 4K (פי 4 מ Full HD) נועדו לספק את צרכיהם של צופים שכבר הורגלו באיכויות צפייה גבוהות ומעוניינים לשדרג את חוויית הצפייה שלהם עוד יותר. טושיבה מציגה את המסך בעל הרזולוציה הגבוהה ביותר שיש להשיג כיום ואנו שמחים לשווק אותו גם בישראל, הוסיף צפדיה.

המסך החדש של טושיבה מתאפיין בביצועים מרשימים ביותר שבאים לידי ביטוי בצבעים עמוקים ועשירים, צליל מעולה, קישוריות Wi-Fi, ו- 3D RESOLUTION+ – המרת תמונה לרמה הקרובה ל-HD גם בתלת מימד.

בנוסף לכוחו הרב של המעבד, מסך ה-ZL2 כולל פאנל מגה LED המאפשר להגיע לרמת בהירות מרשימה ביותר העומדת על 1,000cd/m2 (הגבוהה ביותר שהושגה בתעשייה עד כה). הדבר בא לידי ביטוי בגווני הלבן החזקים והבוהקים. בנוסף, תאורת הפאנל מפיקה רמת ניגודיות גבוהה העומדת על 9,000,000:1 ומוסיפה לצבעים עושר וחדות יוצאי דופן.

את המסך עיצב מעצב העל הדני JACOB JENSEN אשר הצליח לייצר את הרושם כאילו המסך "צף", דרך משחקים של השתקפות בין הסטנד למסך.

מחיר 39,900 ₪