סוני מובייל משיקה את Xperia P

הסמארטפון עם המסך הבהיר ביותר בעולם

Sony Xperia P

Sony Xperia P





12 באוגוסט 2012

ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל משיקה את Xperia P השני מסדרת NXT לחוויית הבידור המקושרת של Sony, בעזרתה ניתן לשתף תוכן מהסמארטפון על גבי הטלוויזיה, המחשב הנייד או הטאבלט. בקרוב צפוי להגיע לארץ הסמארטפון השלישי בסדרה- Xperia U.

ה Xperia P הוכרז על ידי המכון הגרמני המוערך TEST FACTORY כסמארטפון בעל המסך הבהיר ביותר בעולם, לאחר בדיקות מעבדה מקיפות והשוואה מול 12 סמארטפונים מובילים בעולם.

Xperia P הוא הסמארטפון הראשון אשר מצויד בטכנולוגיית התצוגה WhiteMagic™ מבית Sony לעבודה באור שמש ישיר. טכנולוגיית WhiteMagic מעניקה את חוויית הצפייה הבהירה ביותר, בין אם על חוף הים או במדרונות הסקי ומתאימה את בהירות המסך לסביבה.

בנוסף, מצלמת MP8 עם חיישן EXMOR R לצילום טוב יותר בתאורה חלשה וצילום מהיר המאפשר מעבר ממצב המתנה לצילום תוך שניה וחצי. הקלטת וידאו באיכות HD 1080P ומצויד בטכנולוגיה של Sony לצילום תמונות פנורמיות דו-ממדיות ותלת-ממדיות.

ל-Xperia P מסך מסוג Reality Display בגודל ''4 המופעל על ידי Mobile BRAVIA Engine, מעבד כפול ליבה במהירות GHz1 המאפשר ביצועים מהירים, זיכרון RAM של 1GB וזיכרון פנימי בגודל GB16, הערכה כוללת מטען חדש מהיר המאפשר טעינה מלאה בפחות משעה. בנוי מגוף אלומיניום אחיד וכולל תכונות עיצוב מרהיבות של סדרת NXT ביניהן "האלמנט השקוף", רצועה שמקיפה את בסיס המכשיר וכוללת גם רכיבי אנטנה בלתי-נראים. האלמנט השקוף מואר בעת קבלת שיחות, הודעות טקסט והודעות אחרות.

תומך בטכנולוגיית NFC (תקשורת אלחוטית קצרת טווח), המאפשרת למשתמשים לשתף תוכן האחד עם השני, להתאים פרופילים בסיסיים שיהפכו את חיי המשתמשים לנוחים יותר (הפעלת ה GPS, שליחה אוטומטית של הודעת טקסט מתוזמנת ועוד) בעזרת Xperia SmartTags ועבודה עם הארנק האלקטרוני**.

ממשק המשתמש של ה- Xperia P משפר את חוויית Android™ על ידי אפליקציות חדשניות ותוכן עשיר עם מראה פשוט ונקי. אלבום, נגן וידאו ונגן מוזיקה חדשים מספקים חווית בידור מלהיבה. בנוסף, ניתן לגשת להתרעות ישירות ממסך הנעילה.

Smart Dock החדש, אותו ניתן להשיג בחנות של סוני מובייל בקניון איילון, הוא מיני תחנת עגינה ייעודית ל-Xperia P, בעזרתה הופך הסמארטפון למערכת בידור מרכזית. באמצעות השלט הרחוק של הטלוויזיה, ניתן לנווט בקלות בתוכן המדיה שבסמארטפון ולצפות בסרטונים באיכות HD, בסרטים החדשים ביותר או בתוכניות טלוויזיה אהובות על גבי מסך גדול. בנוסף, כניסת USB ב-SmartDock, מאפשרת חיבור של מקלדת ועכבר.

ה-Xperia P מושק בפלטפורמת 2.3.7 Android (Gingerbread), וישודרג לפלטפורמת Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) בחודשים הקרובים ובכפוף למפעילה הסלולרית. ניתן להשיג בצבע כסף ברשת סלקום. בחנות של סוני מובייל בקניון איילון מחירו 2,429 במזומן.