טופ אודיו משיקה בישראל סדרת רמקולים סמויים חדשה של Stealth Acoustics

סדרת LineaResponse מציעה פתרון מושלם לשילוב בין עיצוב הבית לאיכות הסאונד

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Family looking out




26 באוקטובר, 2011

טופ אודיו, המתמחה בטכנולוגיה עיצובית לבית ולמשרד, משיקה בישראל סדרת רמקולים סמויים חדשה של חברת Stealth Acoustics. מדובר בסדרת LineaResponse המתקדמת ביותר של החברה וכוללת רמקולים וסאב-וופרים. הסדרה זכתה במגוון פרסים בינלאומיים (בין השאר CEDIA, RESI ופרס CE TechHome למצוינות) ומהווה כפתרון מושלם לשילוב בין עיצוב הבית לאיכות סאונד גבוהה במיוחד.

עיצוב הפנים של הבית המודרני והמעודכן הוא עניין מורכב. הריהוט צריך להתאים לחלוקת החלל, הצבעים צריכים להתאים לריהוט והכל ביחד צריך להתאים למי שמתגורר בבית. אם נוסיף לכל המרכיבים האלה גם מוצרי חשמל מסוגים שונים, הרי שהאיזון העדין בין אסתטיקה לפונקציונאליות עלול להיפגע. מערכות הסראונד מרובות הערוצים המיועדות לבתי מגורים דורשות מיקום של רמקולים באזורים שונים בבית. התוצאה עלולה להיות מספר גדל והולך של רמקולים, שקעים, כבלים וציוד נוסף שהולך ומאפיל על עיצוב הפנים שעליו הקפדתם כל כך.



Family looking in

המערכות של חברת Stealth Acoustics, מיועדות להתקנה בשלב הבניה או השיפוץ של הבית כך שניתן להחביאן בתוך קירות הבית באמצעות חיפויים חכמים. המערכות מציעות טווח סאונד דינאמי, חם ומלא בכל מקום שתרצו, מבלי שתיאלצו להתמודד עם הבחירה בין צליל פגום לסרבול הלא-אסתטי של רמקולים הפזורים במקומות שונים ומשונים בחלל המגורים.

"ישנן לא מעט מערכות שהן "כמעט בלתי-נראות", אומר יוסי גול, מנכ"ל טופ אודיו, "הרמקולים של Stealth Acoustics, לעומת זאת, הם באמת בלתי-נראים. הרמקולים הסמויים של החברה שקועים בתקרה, בקירות ואפילו ברהיטים ויוצרים מראה חלק לגמרי של המשטח החיצוני. ניתן להרכיב את הרמקולים בקיר או בתקרה ואת המשטחים המיוחדים שלהם ניתן לצבוע, לכסות בטפט או בכיסויים ייעודיים של החברה".

מבחינת האיכות של רמקולי Stealth Acoustics מדובר בסאונד שמתחרה בהצלחה במערכות הרמקולים "הרגילות" הטובות בשוק. זאת, תודות לניסיון הרב של החברה בייצור רמקולים חבויים. "Stealth Acoustics" היא חטיבה ב- Dimensional Communications, חברה הממוקמת בסיאטל, ארצות הברית. לחברה ניסיון של יותר מ-37 שנים בבניית רמקולים ברמה הגבוהה ביותר ובהטמעת המוצרים שלהם במערכות שמע מתקדמות. Stealth Acoustics הוקמה לאחר שראשי החברה זיהו את הצורך שנוצר בשוק לרמקולים סמויים שמספקים סאונד מצוין.



עוד מוסיף גול כי "Stealth Acoustics אינה מציעה רק רמקולים סמויים, אלא מערכת כוללת של פתרונות סאונד בלתי-נראים, שיכולים להשתלב עם מערכות קיימות בבית או במשרד, בצורה אינטגרטיבית, פשוטה וחלקה. כך, למשל, פיתחה החברה מגברים מיוחדים, שמיועדים להשלים את היכולות של הרמקולים והסאב-וופרים. המגברים מתבססים על טכנולוגיה מתקדמת, שיודעת לחבר בין חלקי המערכת השונים וליצור צליל עשיר, חזק ומגוון".

מחיר לצרכן: החל מ 4990 ₪ לזוג





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח