HP משיקה טאבלט חדש וייעודי לעסקים

חברת HP חושפת היום את HP Slate 2 Tablet PC - הדור הבא של מחשבי הטאבלט לעסקים

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

HP Slate 2 Tablet PC




03 בנובמבר, 2011

הטאבלט החדש HP Slate 2 Tablet PC משלב בין מעבד חזק, סביבת עבודה מוכרת, תקשורת מהירה וסוללה ל-6 שעות עבודה על מנת להעניק פתרון נייד המותאם לצרכי המשתמשים העסקיים

חברת HP חושפת היום את HP Slate 2 Tablet PC - הדור הבא של מחשבי הטאבלט לעסקים - עם מסך מגע Multitouch, ביצועים גבוהים, יכולת להריץ מספר יישומים במקביל ואבטחה מובנית, שתואמת לרמת ההגנה הנדרשת ממשתמשים עסקיים.

הטאבלט מציע את כל היתרונות של עבודה בסביבת Microsoft Windows® מלאה ומוכרת, במארז קומפקטי וקל - 680 גרם בלבד - בעל מסך בגודל 8.9 אינץ'. הטאבלט מאפשר ליצור, לערוך ולעדכן תכנים באמצעות יישומי העבודה הנפוצים, בכל מקום. סוללה בעלת אורך חיים של עד 6 שעות ותקשורת אלחוטית מהירה מבטיחות חופש מוחלט מכבלי שולחן העבודה.



החופש לעבוד בצורה מאובטחת בכל מקום, אינו מגיע על חשבון נוחות העבודה: הטאבלט כולל באופן מובנה עט מיוחדת לשליטה, גלישה והזנת תכנים; ובמקלדת מגע התומכת ב-Swype (הקלדה מהירה באמצעות החלקת האצבע או העט). כמו כן, ניתן לחבר לטאבלט מקלדת בלוטות' אופציונאלית.

לעוצמה המחשוב ולמהירות התגובה אחראים מעבד Intel® Atom Z670 וטכנולוגיית mSATA SSM.



בין התכונות הבולטות של HP Slate 2 Tablet PC, נמנות:
1. שבב אבטחה מובנה TPM, להגנה מלאה על נתונים, דוא"ל ומידע המאוחסן על גבי הכונן הפנימי.

2. ערכת אבטחה HP ProtectTools לשליטה וניהול פשוטים של אבטחת הטאבלט, כולל תמיכה בזיהוי משתמש וחתימה אלקטרונית.

3. תמיכה ב-Computrace Pro ברמת ה-BIOS, מאפשרת לבעל הטאבלט למחוק מידע מרחוק במקרה של גניבה (השירות בתשלום נפרד).

4. מערכת HP Connection Manager לשליטה קלה במגוון אפשרויות התקשורת של הטאבלט - Wi-Fi, את'רנט, בלוטות' או תקשורת סלולרית רחבת פס (3G) אופציונאלית.

5. שתי מצלמות וידאו ותמונות: מצלמת VGA קדמית לשיחות ועידה בווידאו ומצלמת 3MP אחורית לצילום סרטים או תמונות באיכות גבוהה.

6. מערכת SRS Premium Sound לאיכות שמע גבוהה במיוחד ביישומי מולטימדיה.

7. קורא כרטיסי זיכרון SD, ממשקי USB 2.0 וחיבור HDMI (באמצעות HP Slate Dock).

שארל סנימן, סגן נשיא וראש חטיבת המחשוב האישי (PSG) ב-HP EMEA, מסר כי "HP מחויבת לקטגוריית הטאבלטים ותמשיך לשפר את המוצרים מתוך הקשבה לצרכי המשתמשים העסקיים ומתן מענה מטבי לצרכים אלו. ה-HP Slate מציג תמהיל עשיר ומדויק של תכונות, תמיכה ביישומים, אבטחה וקישוריות, שנדרשים בעולם הנייד ובסביבות העסקים התובעניות בהן אנו פועלים".





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח