HP משיקה בישראל את ה- Pavilion dv6-6140

מחשב מולטימדיה עם מעבד Sandy bridge

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Pavilion dv6




25/09/2011

• Pavilion dv6 מביא לידי ביטוי עיצוב מרשים ואלגנטי

• מעבד בארכיטקטורת ה-Sandy bridge

• כרטיסי גרפיקה מהמתקדמים בעולם של AMD

• איכות הצליל מבית היוצר של ה-beats


המחשב החדש בסדרת dv6 pavilion מאגד בתוכו את עילית הטכנולוגיה העכשווית של HP; בין השאר כולל המחשב את מעבד האינטל בטכנולוגיית sandy bridge, ה- Intel® Core™ i5-2410M, הדור הבא של המעבדים. בנוסף, למחשב זיכרון 6 GB DDR3 וזיכרון גרפי DDR5 לביצועים מקסימליים בצפייה בסרטי HD, gaming ועריכת תמונות ברזולוציה גבוהה.

למחשב כרטיס גראפי מהמתקדמים ביותר בעולם, מבית AMD, ה-Radeon HD 6490M. את חווית המולטימדיה משלימה מערכת הסאונד beats audio הכוללת ארבעה רמקולים איכותיים המובנים בגוף המחשב.



המחשב נהנה מתמיכה מלאה של מערכת ה HP Premier experience המספקת חווית שימוש משודרגת למשתמשים. המערכת מאפשרת אתחול מהיר ביותר של המחשב, ערכת coolsense המונעת התחממות יתר ומאפשר שימוש נוח וארוך טווח. ה- protect smart הנה מערכת טכנולוגית מתקדמת המזהה שינויי מצבים קיצוניים כגון טלטלות קשות או מהמורות ונועלות את הכונן הקשיח באופן אוטומאטי. סוגרת את חווית המשתמש הנה ה-simple pass, מנהל הסיסמאות המרכז את כל סיסמאות המשתמש במקום אחד ומגן עליהם באמצעות טכנולוגיית קריאה של טביעת אצבעות.



לצד החידושים הטכנולוגיים זוכה ה-dv6 החדש לאריזת אלומיניום קשיחה בעיצוב חדשני עם שתי יציאות USB 3.0. שאר חלקי המחשב מורכבים מהחומרים המתקדמים והעמידים ביותר הקיימים כיום. למחשב מצלמת אינטרנט HD מובנית המשדרת תמונות איכותיות גם בתאורה חלקית
.המקלדת מרווחת מאוד כשקיימת הפרדה בין המקשים ומשטח העכבר זוכה לתאורת תחתית אלגנטית ומרשימה.

מחיר מומלץ לצרכן: 4499 ש"ח





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח