HP חושפת טכנולוגית סריקה בתלת מימד

בנוסף מציינת מכירות של 10 מיליון מדפסות תומכות ענן

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Laser Jet Pro200 M275




19/09/2011

בכנס בינלאומי של HP שנערך בסוף השבוע בשנחאי, הודיעה HP על שורה של חידושים, אפליקציות ופיתוחים חדשים בעולם ההדפסה.

גולת הכותרת של הכנס הייתה חשיפת טכנולוגיית סריקה בתלת מימד, אשר מסוגלת לסרוק פריטים בתלת מימד ולהמירם לתמונה באיכות גבוהה, בתהליך שמעבד שש תמונות נפרדות שנעשו מפריט מסוים ומפיק מהן תמונה אחת. הטכנולוגיה תוטמע תחילה בדגם ה- HP TopShot LaserJet Pro M275, כאשר עם תום הסריקה ניתן אף לשלוח את התמונה ישירות מהמדפסת לרשת, מבלי צורך של מכשיר מתווך.



כמו כן הודיעה HP כי טכנולוגיות הדפסה תומכות-ענן שפותחו על-ידה נחלו הצלחה רבה בקרב הציבור הרחב, עם מכירות של 10 מיליון מדפסות מאז ההשקה בשנה החולפת ועד היום.

"ל-HP היסטוריה ארוכה של חדשנות, ובכוונתה להמשיך מורשת זו ולנצל אותה להמשך צמיחה", כך אמר ואיומש יושי, סגן נשיא בחטיבת ההדפסה ב-HP העולמית, והוסיף כי "בעוד שההדפסה המסורתית תמשיך להיות חלק אינטגראלי בפעילות חטיבת ההדפסה, בכוונתנו להמשיך להוביל את השוק באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים.



במסגרת הכנס, הושקו בין היתר ליין המדפסות החדש לשנת 2012, שירותים ארגוניים חדשים וכן אפליקציות חדשות התומכות באסטרטגיית הניידות ש-HP נוקטת, כגון שירות ה-Printer Control אפליקציה ההופכת את המכשיר הנייד מבוסס iOS לשלט רחוק להדפסה ניידת. באמצעות האפליקציה ניתן לבדוק את מצב הדיו במדפסת, לאתר מדפסות הנמצאות בסביבה וכן לסרוק ולשלוח מסמכים ישירות מהמכשיר הנייד ל- Google Docs, פייסבוק ולמייל.





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח