מסך טלוויזיה שהוא מערכת קולנוע ביתי מושלמת

יוצג לראשונה בתערוכת DIGITOWN הקרובה שתתקיים בחופש סוכות הקרוב 17-18/10

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Bose® VideoWave™




16 באוקטובר, 2011

ניופאן משיקה בישראל את המערכת החדשה של Bose המשלבת מסך 46 אינצ' ביחד עם רמקולים עוצמתיים מובנים, עמדת עגינה ל iPhone ושלט מגע מהפכני ופשוט לתפעול

מערכת VideoWave™ של Bose הנה פרי פיתוח של 10 שנים ומקדימה את שוק הבידור הביתי בכל הנוגע לאינטגרציה בין מערכות התצוגה, הסאונד וספקי התכנים למיניהם, בין אם זה iPhone או שידורי לוויין, מערכת קולנוע ביתי או נגן Blu ray.

המערכת מורכבת ממסך LCD Full HD1080p בגודל 46 אינץ' המספק איכות צפייה גבוהה ביותר. אל המסך נלווים מערכת סאונד מובנית שהנה פרי פיתוח טכנולוגי של Bose; שישה וופרים מותאמים לאלמנט Waveguide אקוסטי ומייצרים באס איכותי המתפזר בחלל החדר, ומערך של שבעה רמקולים מובנים במסך המפזרים את הצליל לימין, למרכז ולשמאל באופן כזה שיגיע אל הצופה מכל כיוון. טכנולוגיית AdaptIQ™ הייחודית של Bose יוצרת התאמה אוטומאטית של המערכת לחלל החדר כך שפיזור הצליל יעשה באופן אופטימאלי.



Bose® VideoWave™

בתוך כך, המערכת מבטלת את הצורך בפריסת כבלים לאורך הקירות או בתוך הקירות בחדר לצורך חיבור הרמקולים למערכת. עיצוב הרמקולים בתוכה מדמה צליל הקיפי של מערכת קולנוע ביתי מושלמת.

תרומתה של Bose לתפעול יעיל ופשוט יותר של המסך בא לידי ביטוי בשלט מרכזי בעל שתי יכולות חדשניות ובמערכת תפריטים מיוחדת; שליטה מוחלטת על כל מערכת נלווית המתחברת אל ה-VideoWave, בין אם זה קונסולת משחק, iPhone או ערוצי לווין. היכולת הנוספת והמרכזית הנה משטח מיוחד הממוקם על השלט ומשמש כמשטח לעכבר כשהאצבע של הצופה מניעה למעשה את חץ המופיע מייד על המסך ומנתבת אותו בין הפונקציות השונות.



"הבאת מערכת ה-VideoWave לישראל פותחת למעשה קטגוריה חדשה של מערכות ביתיות" אומר צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח ניופאן, יבואנית Bose "מדובר בשילוב בין איכות צפייה לאיכות סאונד מבלי להתפשר על אף אחד מהם ובמציאת פתרון פשוט ומבריק לבעיה הנפוצה ביותר במערכות הבידור הביתיות, ריבוי השלטים שמביא לחוסר תוחלת במיצוי היכולות הפוטנציאליות של המערכות השונות."

מחיר מערכת ה-VideoWave לצרכן: 34,900 ₪





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח